Jump to content
Madani

Wielkie zmiany i nowości na serwerowni!

Recommended Posts

1 minutę temu, Kairopl12309 napisał:

Wow pierwsze zmiany od 3/4 lat jakoś pog XD.

I tak hurtworld umarł :))

Nie pierwsze, bo zmiany i aktualizacje mniejsze czy większe były robione bardzo często, głównie dla potrzeb graczy.

 

Share this post


Link to post

Bardzo dobrze że zostały wprowadzone takie zmiany. Mam nadzieję że serwerownia przynajmniej troszeczkę od żyje.

Share this post


Link to post

688 graczy w grze, a wy dalej myślicie o pełnych serwerach na serwerowni związanej z HW. Bądźcie realistami, cokolwiek zrobicie to i tak nic nie pomoże.

Share this post


Link to post

W tym momencie w sumie pokazaliście jak bardzo Hurtworld, a przynajmniej w tej sieci umarł. Zmiany tylko dla typowych januszy gry mogą być dobre, dla których fun z gry polega na pograniu dzień po wipe i po 3h zaczynanie od nowa, gdyż balans rozgrywki jest na tym serwerze znikomy, a nawet nie istnieje, od tak zwykłe P2W.
 

W dniu 29.06.2020 o 03:09, Madani napisał:

szansę osób bez płatnych rang zostaną wyrównane ;)

 

Już teraz szanse osób bez płatnych rang są znikome, weźmy się za kalkulacje.

 

Kity dostępne są około po 3h po wipe, kity mają w sobie deto oraz C4 w ilościach:

VIP -> 5 deto, 0 c4
SVIP -> 6 deto, 3 c4

EVIP -> 9 deto, 5 c4

 

Największa jaskinia w grze zabudowana z z ~3 ścianek na beton (słynny X) schodzi w najbardziej optymistycznym założeniu zejdzie na ~50 C4.

Za przykład weźmy ekipę 10 osobową, w której każdy ma minimum rangę SVIP.

10 x 3 c4 = 30 
10 x 6 deto = 60

Zakładając, że każdy ma SVIPa mamy już 30 C4 po pierwszych kilku godzinach od czyszczenia + ekwipunki, które normalny gracz zależnie od swoich umiejętności musi poświęcić od pół godziny, do godziny zależnie od "zajętości spotów" na mapie. Patrząc na to osoba posiadająca rangę przez pierwsze 3 godziny nie musi się przejmować niczym z ekwipunku ani broni, gdyż ekwipunek dostanie jak dobrze pamiętam po około 1-2 godzinach, a broń po 3-4. W takim zestawieniu dwie ekipy: jedna bez rang premium, druga z rangami premium na takim samym poziomie umiejętności - grupa bez rang nie ma żadnych szans w starciu z drugą, gdyż nawet dobry podział zadań przy chaosie startu serwera po wipe mocno utrudnia zadanie "nadgonienia" startowej przewagi jaką daję ranga premium czyniąc tym samym samą rozgrywkę Pay2Win'owym nie grywalnym syfem. Przechodząc dalej i zakładając utopijny scenariusz, że rajd z pierwszych zestawów się powiedzie i zwróci / będzie z niego zysk to w tym momencie sama rozgrywka jest w stanie zakończyć się w pierwszą noc po czyszczeniu. Co do "przyklejanych" ścianek wypowiem się nieco później tworząc logiczny tok rozważań na temat aktualnych zmian. 

 

W rozważaniach pomijam fakt, że gracz może posiadać kilka rang premium jednocześnie. (np. VIP, SVIP / SVIP,. EVIP / VIP, SVIP, EVIP)

 

W dniu 29.06.2020 o 03:09, Madani napisał:

Zablokowanie sklejaków (  S1 oraz S11 ),

 

Jak dla mnie sam fakt blokowania tego typu zachowań na serwerze typu X5, z dodatkowymi "ułatwieniami rozgrywki" jest dosyć głupie. Swego czasu na oficjalnych serwerach testowaliśmy ile deto/C4 może być na serwerze zanim ,,twardy limit" wyłączy drop tego przedmiotu, który jest sprawnie obchodzony na serwerach tego typu, ale ma to też swoje konsekwencje dla przykładu serwer respawnuje wraki pojazdów zależnie od aktualnej ich ilości na serwerze oraz ilości graczy online. Pojazdy jak każdy inny przedmiot w grze ma swój limit, który często wyznacza maksymalna wartość typu danych jaki został użyty do ich zapisywania (np. int, double). Hurtworld jako gra nie jest napisana jakoś świetnie przez co w wielu miejscach pojawiają się niedociągnięcia, które czasem potrafią blokować rozgrywkę lub znacznie ją utrudniać. Nie wiem czy ktoś kiedykolwiek spotkał się na serwerze z faktem, że jakiś przedmiot zaczynał wypadać w ilości znacznie mniejszej lub przestawał wypadać wcale ze względu na bliskość limitu danego przedmiotu na serwerze (co niektóre serwery z różnym skutkiem chcą obejść). Nadmiar pojazdów, a tymbardziej ich nadmiar w jednym miejscu potrafi często wywołać takie spadki klatek / lagi serwera, że gra staje się niegrywalna i pewnie większość osób posiadająca jakiekolwiek pojazdy z silnikami od 800 w górę dla V1 spotkała się z częstymi ścinkami podczas jazdy tymże pojazdem, które może powodować nie przystosowanie kodu gry do tak dużej ilości jakiejś rzeczy w grze. Wracając do tematu C4/deto to po wielu miesiącach doszliśmy do wniosku, że limit zamyka się przy ~145 deto / C4 i więcej w naturalny sposób nie da się zdobyć, co na serwerach jest obchodzone przez meteory spawnujące itemy, czy często pluginy od zmian w dropie serwerowym. 

Na serwerze typu X5, gdzie o wiele łatwiej o przedmioty niż na serwerach "vanilla" potrzebujemy dodatkowej ochrony przed tym, żeby nie zostać usuniętym z historii tego wipe przedwcześnie. Osoby potrafiące korzystać ze tzw. "sklejaków", czy "przesuwanych" miały tą przewagę, że ich bazy wymagały więcej materiałów do zniszczenia naszej pracy. Zanim ktoś powie, że to na tym polega, to niech się sam zastanowi czy nie odechce mu się przychodzić co piątek grać, by po np. ciężkiej nocy dropienia kilka godzin później nie mieć nic z tego, ponieważ ilość C4 na serwerze znacznie przekracza możliwości budowlane na serwerze i nawet najlepsza miejscówka nie jest w stanie się z tym równać. W każdej grze gracz, który potrafi na swoją korzyść (bez programów czy innych zewnętrznych czynników tego typu) wykorzystać pewne ułomności w systemie danego programu w tym przypadku gry będzie zawsze lepszy od tych, którzy tego nie potrafią lub nie chcą się tego nauczyć, ale dlaczego mamy od razu karać tych, którzy byli na tyle uparci by się tego nauczyć? Można powiedzieć, że jest to błąd gry, który powinien zostać usunięty, ale tak samo można powiedzieć "It's not bug, it's feature". Do baz "na kangę" czy tego typu rajdów z góry mówię, że nie podoba mi się to ze względu na to, że nadaje to zbyt dużej przewagi, gdyż często nie jesteśmy w stanie dobrać się do takiego miejsca ze względu na mechanikę gry i tutaj można wprost powiedzieć, że jest to 100% bug, który należy piętnować, a z góry widać, że nie był on w zamiarze twórców.

 

W momencie, gdy naszym przeciwnikiem jest ekipa złożona z graczy, którzy ogarniają to jak grać, a dodatkowo posiadają pomoc w postaci rang premium często takie wykorzystywanie systemu budowania w grze jest jedynym ratunkiem. To, że ktoś przykładowo nie potrafi dobrać się odpowiednio do tak zbudowanej bazy / nie potrafi zbudować takiej samej to dochodzi do takich głupich rozważań jak np.: jeśli ktoś nie umie jeździć na rowerze to znaczy, że inni też nie mogą tego robić?

 

W dniu 29.06.2020 o 03:09, Madani napisał:

Zwiększenie limitu budowy ( S1 oraz S11 ),

 

Zmiana ma swoje plusy i minusy, lecz gra na standardowej mapie polega bardziej na zajęciu "dobrej miejscówki" (najczęściej jaskini) do granic możliwości. Zwiększenie limitu to nie to samo co pomniejszenie, czy zwiększenie jaskiń, więc w większości miejsc może dojść tylko do tego, że większość pewnie korzystać z tego tylko dla samego korzystania z opcji, której nawet nie zauważy. Z drugiej strony użytkownicy słabszych sprzętów, którym normalny vanila serwer działał by normalnie może stać się niegrywalny po zwiększeniu limitu struktur (pamiętamy chyba znajomy "bug", który powodował niemożliwość zalogowania się do gry przez zasadzenie wokół bazy danego gracza zbyt dużej ilości owrongów lub innego chłodziwa). Jak dla mnie zmiana bardzo neutralna.

 

W dniu 29.06.2020 o 03:09, Madani napisał:

Zmniejszenie możliwości zdobycia C4/Deto ze wszystkiego ( S1 oraz S11 ).

 

No tutaj to zaszaleliście, szansa na zdobycie tak cennego przedmiotu dla zwykłego gracza jest zmniejszana, gdy VIP+ ma ich pod dostatkiem ze swoich zestawów co 3 dni. Czy na pewno zależy nam na balansie rozgrywki graczy "darmowych" vs tych, którzy płacą? A może chodzi o to, żeby gracze, którzy płacą mieli jeszcze większą przewagę i nie czuli frustracji pod kątem tego, że mimo płacenia za rangę premium dalej przegrywają z graczem, który jej nie posiada?

Drop to sprawa pewnego "farta", więc jasne, że komuś może wypaść np. 2 razy C4 z "rolla", a komuś dwa razy 1 sztuka kamienia. Tutaj możemy obwiniać pseudo losowość w naszych sprzętach, ale czy warto z tego powodu wpadać w paradoks hazardzisty? Ale ukrócanie dostępu do tych przedmiotów zwykłemu Kowalskiemu, a nie ograniczanie tego "darmowego boosta" dla rang premium jest trochę nie fair. 

 

W dniu 29.06.2020 o 03:09, Madani napisał:
  • Warp Kula zostanie dodany dla tych, którzy dołączą do grupy na steam.
  • A dla tych, rządnych wrażeń mających w nicku hurt4u lub hw69 kolejny tym razem na Statek!

 

W sprawie warpów mam tylko jedną uwagę, reszta jest dla mnie neutralna. Przy małych hangarach jest pewna jaskinia, która uważana jest za najlepszą w całej grze. Osoby posiadające rangę VIP i używając /warp jesien mają o wiele krótszą drogę niż gracz wpisujący /warp kula. Może warto ograniczyć również "warpy" przez pewien czas po starcie lub wyrównać to w jakiś sposób?

 

W dniu 29.06.2020 o 03:09, Madani napisał:

Kompletnie usunięto stare pozycje spawnu meteoru, w zamian dodano nowe losowe pozycje spawnu na każdym z biomów, koniec z budowaniem baz blisko meteorów. Składaj auto, szukaj i walcz o meteor!

 

Jak dla mnie budowanie baz "pod meteor" było w pewien sposób również mechaniką rozgrywki, gdyż wymagało to przynajmniej minimum zaangażowania w przygotowanie do takiego wypadu. Meteory w losowych miejscach zależnie od ich implementacji mogą skończyć się różnie: od zniszczonych przez nie baz (jeśli meteor może niszczyć struktury graczy) po blokady typu spadający meteor na naszą bazę skutecznie wyeliminował nas z rozgrywki na najbliższe 10-20, a nawet 30 minut. Moja ocena neutralna, gdyż nie znamy dokładniejszych szczegółów implementacji.

 

W dniu 29.06.2020 o 03:09, Madani napisał:

,, Zwiększyliśmy możliwość ponownego użycia ,, Roll Fart ,, z 30min do 45min. Chcemy postawić na dłuższe wipe, dlatego zwiększamy cooldown użycia rola, w zamian za smaczki opisane niżej "

 

Tutaj pominę dłuższą wypowiedź, gdyż moim zdaniem wydłużenie tego na dłuższą metę nie zmienia nic, gdy dalej kupując rangę premium zyskujemy na starcie taką przewagę, której nawet posiadanie największego szczęścia i losowanie co 45 min C4 nie zmieni.

 

W dniu 29.06.2020 o 03:09, Madani napisał:
  • Delikatnie zwiększono drop tłuszczu z dzików, yeti oraz sasquatchy.
  • Dodano drop amunicji M4 do Albinosów,

 

To uważam za dobre zmiany, gdyż tego jak i zwiększonia dropu bursztynu gracze potrzebowali i wyczekiwali od dawna.

 

Kończąc swój długi wywód uważam, że  problem nie leży w "przyklejakach" tylko w balansie samej rozgrywki pomiędzy graczami bez rang premium, a tymi z rangami premium.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
21 godzin temu, psychoo102 napisał:

ekwipunki, które normalny gracz zależnie od swoich umiejętności musi poświęcić od pół godziny, do godziny zależnie od "zajętości spotów" na mapie. Patrząc na to osoba posiadająca rangę przez pierwsze 3 godziny nie musi się przejmować niczym z ekwipunku ani broni, gdyż ekwipunek dostanie jak dobrze pamiętam po około 1-2 godzinach, a broń po 3-4

Osoba posiadająca rangę przez pierwsze 3 godziny nie musi przejmować się niczym, to właśnie dają nasze P2Winowe rangi, że gracz od startu wipe jedynie może jak sam napisałeś stać i się nie przejmowaćXD. To jak inaczej mają działać rangi premium? Chcesz biegać 2 godziny i zbierać, to nikt z graczy premium ci w tym  nie przeszkodzi, przynajmniej nie będzie celował do ciebie z M4 po 3min grania na serwerze. Jest ustawiony czas możliwości użycia kitów premium od startu wipe, ale jak wolisz grzecznie na dupce siedzieć w bazie i z uśmiechem na twarzy czekać na super ekwipunek to kup P2Winowe Kity XDXD. Żaden to argument tylko tragicznie policzone kalkulacje.

 

21 godzin temu, psychoo102 napisał:

grupa bez rang nie ma żadnych szans w starciu z drugą

Zaprzeczasz sam sobie, w czasie kiedy grzecznie ekipa premium czeka na ekwipunek, może w tym czasie pobiegać i porzucać w ciebie dzidą. Nie dostają na start F16 tylko tak samo jak ty biegną i zajmują miejscówkę,

 

21 godzin temu, psychoo102 napisał:

startowej przewagi jaką daję ranga premium czyniąc tym samym samą rozgrywkę Pay2Win'owym nie grywalnym syfem

Czym jest ta startowa przewaga z rangą premium? że się nie przejmują, spokojna głowa na 3h od startu to te twoje syfiaste P2Win?

 

21 godzin temu, psychoo102 napisał:

Jak dla mnie sam fakt blokowania tego typu zachowań na serwerze typu X5, z dodatkowymi "ułatwieniami rozgrywki" jest dosyć głupie

To samo powiesz Developerą gry? 

 

21 godzin temu, psychoo102 napisał:

Zanim ktoś powie, że to na tym polega, to niech się sam zastanowi czy nie odechce mu się przychodzić co piątek grać, by po np. ciężkiej nocy dropienia kilka godzin później nie mieć nic z tego, ponieważ ilość C4 na serwerze znacznie przekracza możliwości budowlane na serwerze i nawet najlepsza miejscówka nie jest w stanie się z tym równać.

Zmniejszyć ilość otrzymywanych C4/Deto z kitów premium, to ewentualnie można spróbować.

 

21 godzin temu, psychoo102 napisał:

jeśli ktoś nie umie jeździć na rowerze to znaczy, że inni też nie mogą tego robić?

Dlaczego porównujesz ludzi z +- 1k godzin w HW z tymi którzy mają ich 150, to chyba normalne że ekipa z większym stażem będzie umiała i wiedziała więcej. Jakim prawem druga ma ratować się bugowaniem gry z którym Developerzy zmagają się od czasu wypuszczenia oficjalnej wersji gry a nawet wcześniej. Twoje porównania zaczynają wyglądać jak pokazywanie nowych utworów muzycznych głuchym ludziom.

 

21 godzin temu, psychoo102 napisał:

Może warto ograniczyć również "warpy" przez pewien czas po starcie lub wyrównać to w jakiś sposób?

Może w ogóle usunąć te rangi premium, skoro i tak wnioskujesz ciągle o to że są super niemożliwie przesadzone, kupując range jakieś przywileje im przysługują. Brniesz i próbujesz wmówić że ekipa która zajmie jaskinie uważaną za super najlepszą niezniszczalną to może wyjdźmy wszyscy z serwera bo oni te jaskinie zajęli, tak to mamy rozumieć?

 

22 godziny temu, psychoo102 napisał:

Jak dla mnie budowanie baz "pod meteor" było w pewien sposób również mechaniką rozgrywki, gdyż wymagało to przynajmniej minimum zaangażowania w przygotowanie do takiego wypadu.

Przygotowaniem jednorazowym, meteor spada w to samo miejsce. Zrobisz klitę ustawisz home i koniec. Uważasz że angażowanie ma polegać na tym kto z ekipy podbiegnie na golasa i podpierdoli itemy do klity obok?

 

22 godziny temu, psychoo102 napisał:

spadający meteor na naszą bazę skutecznie wyeliminował nas z rozgrywki na najbliższe 10-20, a nawet 30 minut.

Meteor który miałby spaść na bazę to szansa wygrania w totolotka, miejsca zostały wybrane tak żeby szansa na to że ktoś zbuduje w tym miejscu bazę jest znikoma. 

 

Co do rang premium w skrócie można ograniczyć ilość Deto czy C4 z kitów i nic więcej, płacą to mają. Nie jest to żadna przewaga a tym bardziej nie jest to PayToWin.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pierwsza zmiana jaką powinniście wprowadzić to usunięcie helperow/moderatorow grajacych jako normalni gracze na serwerach.
Pozniej mozna dopiero cos zmieniac na serwerach.

Share this post


Link to post
40 minut temu, ander napisał:

Pierwsza zmiana jaką powinniście wprowadzić to usunięcie helperow/moderatorow grajacych jako normalni gracze na serwerach.
Pozniej mozna dopiero cos zmieniac na serwerach.

Co Ci to zmieni ? helper/mod nie dostaje ŻADNYCH prawdopodobnie bonusow, może byc w kazdej chwili sprawdzany jezeli bedzie tylko kierownik hw lub za zgoda wlasciciela... Kiedys mieli z tego vipa czy cos tam ale na ten moment juz chyba tego nie ma. Wiec wytlumacz o co Ci chodzi w takim razie ? Masz zakazać grania w hw ? Czy to jest normalne Twoim zdaniem ? To prowadzi także do utraty graczy na serwerach ;) 

Share this post


Link to post
Godzinę temu, Staalinowsky napisał:

Co Ci to zmieni ? helper/mod nie dostaje ŻADNYCH prawdopodobnie bonusow, może byc w kazdej chwili sprawdzany jezeli bedzie tylko kierownik hw lub za zgoda wlasciciela... Kiedys mieli z tego vipa czy cos tam ale na ten moment juz chyba tego nie ma. Wiec wytlumacz o co Ci chodzi w takim razie ? Masz zakazać grania w hw ? Czy to jest normalne Twoim zdaniem ? To prowadzi także do utraty graczy na serwerach ;) 

Jakie zakazywanie grania w hw? Przeciez to byłoby nie logiczne. Wystarczy nie nadawać helperów osobom grajacym na serwerze i tyle. A do bonusow to moze i zadnych nie maja, ale np. mutowanie w wielu przypadkach pozostawia wiele do życzenia

Share this post


Link to post
2 godziny temu, ander napisał:

Pierwsza zmiana jaką powinniście wprowadzić to usunięcie helperow/moderatorow grajacych jako normalni gracze na serwerach.
Pozniej mozna dopiero cos zmieniac na serwerach.

Zeby co było jeszcze więcej cziterów?, przecież co druga osoba na tym serverze jest odpalona, nawet pewnie ktos z administracji napierdala na jakimś autorskim cheacie i chuja mu zrobia , i tak juz nie odratujecie tego hurtworlda 

Edited by minimajk_

Share this post


Link to post

Dlatego właśnie jest administracja, która ma właśnie obowiązek sprawdzać(moderator i wyżej), wystarczy tylko nawet i randomowo zgłaszać osoby czy to na cp czy to w grze a najlepiej jeszcze jak jest w grze administracja i napisać do nich na /pw aby tamta osoba czasem nie wyszła z serwera po wystraszeniu się ;) 

Share this post


Link to post

Pierwsze co powinni zmienić to nauczyć niektórych z administracji wysławiać się w sposób zrozumiały, bez skrótowy

Share this post


Link to post
W dniu 5.07.2020 o 19:28, minimajk_ napisał:

Zeby co było jeszcze więcej cziterów?, przecież co druga osoba na tym serverze jest odpalona, nawet pewnie ktos z administracji napierdala na jakimś autorskim cheacie i chuja mu zrobia , i tak juz nie odratujecie tego hurtworlda 

To polecam v2 tam nie ma takiego problemu ;) A przeciez mozna zglaszac dowody do administracji na ts, nie musi byc ona online na serwerze nie wiem co to zmienia 

Share this post


Link to post
20 godzin temu, ander napisał:

To polecam v2 tam nie ma takiego problemu ;) A przeciez mozna zglaszac dowody do administracji na ts, nie musi byc ona online na serwerze nie wiem co to zmienia 

 

Na V2 jest aktualnie jeszcze gorsza patologia jeśli chodzi o cheating niż w V1.

  • Like 2

Share this post


Link to post
13 godzin temu, psychoo102 napisał:

 

Na V2 jest aktualnie jeszcze gorsza patologia jeśli chodzi o cheating niż w V1.

Taaa, ciekawe

Share this post


Link to post

Pro po zmian, masz pobudzić tą serwerownie, o to dwie propozycję. Zmniejszenie przewagi kont premium w zmniejszeniu dostępnych dla nich deto i C4(ranga premium ma być kopem do rozgrywki, ale obecna sytuacja wygląda tak, masz premium jesteś królem, nie masz, no to sorry, ale nie pograsz). Jest trzy godziny cool down od wipe na luty VIP, jak dla mnie powinien być 24 godzinny. Na serwerze są dostępne lvl. Proponuję dodać do nich dostępność po osiągnięciu odpowiedniego lvl. Np tp na kulę od poziomu x(tak z wszystkimi), masz range premium tepasz się niezależnie od poziomu. Plus wprowadzenie dodatkowych houmów zależnych od leveli(także dla rang premium. Zwiększy to znaczenie levelowania. 

 

Druga propozycja to wprowadzenie eventów robionych przez samą administrację, kto się zgłosi ten bierze udział. Jakie to eventy to już od kreatywności administracji zależy

Share this post


Link to post
5 godzin temu, mat321 napisał:

Pro po zmian, masz pobudzić tą serwerownie, o to dwie propozycję. Zmniejszenie przewagi kont premium w zmniejszeniu dostępnych dla nich deto i C4(ranga premium ma być kopem do rozgrywki, ale obecna sytuacja wygląda tak, masz premium jesteś królem, nie masz, no to sorry, ale nie pograsz). Jest trzy godziny cool down od wipe na luty VIP, jak dla mnie powinien być 24 godzinny. Na serwerze są dostępne lvl. Proponuję dodać do nich dostępność po osiągnięciu odpowiedniego lvl. Np tp na kulę od poziomu x(tak z wszystkimi), masz range premium tepasz się niezależnie od poziomu. Plus wprowadzenie dodatkowych houmów zależnych od leveli(także dla rang premium. Zwiększy to znaczenie levelowania. 

 

Druga propozycja to wprowadzenie eventów robionych przez samą administrację, kto się zgłosi ten bierze udział. Jakie to eventy to już od kreatywności administracji zależy

Ja za to wprowadziłbym stary poziom lvlowania, czy to wtedy co był wampiryzm czy podwójny skok itd. Co do rang premium nie każdy kupuje je ze wzgl na c4 jak i deto, ja kupuję zawsze vipa tylko po to aby zwiększyć ilość home'ów i czas do czasu po warpy 

 

Share this post


Link to post
6 godzin temu, Staalinowsky napisał:

Ja za to wprowadziłbym stary poziom lvlowania, czy to wtedy co był wampiryzm czy podwójny skok itd. Co do rang premium nie każdy kupuje je ze wzgl na c4 jak i deto, ja kupuję zawsze vipa tylko po to aby zwiększyć ilość home'ów i czas do czasu po warpy 

 

Gdyby dajmy na to co 10 lvl był by dodatkowy home, to dajmy na to z VIPA byś miał dodatkowe plus z lvl. Zgadzam się z tobą że ten system lvl co jest teraz tak naprawdę nic nie daje 

Share this post


Link to post
W dniu 8.07.2020 o 00:00, psychoo102 napisał:

 

Na V2 jest aktualnie jeszcze gorsza patologia jeśli chodzi o cheating niż w V1.

XD co?

Share this post


Link to post
W dniu 8.07.2020 o 00:00, psychoo102 napisał:

 

Na V2 jest aktualnie jeszcze gorsza patologia jeśli chodzi o cheating niż w V1.

Akurat V2 a V1 to niebo a ziemia jeśli chodzi o kwestie cheatów.

 

W dniu 9.07.2020 o 22:04, Staalinowsky napisał:

Zmniejszenie przewagi kont premium w zmniejszeniu dostępnych dla nich deto i C4

Zmiany rozgrywki dla graczy premium były wałkowane milion razy, można ewentualnie pomyśleć o zmniejszeniu liczby deto czy c4 z poszczególnych kitów/rolli. Jest wprowadzony cooldown przez który ogarnięte ekipy bez rang premium, poradzą sobie z takim wyzwaniem jakim można nazwać przeciwników premium. Co do graczy z mniejszym stażem gry zawsze będzie to w jakiś sposób kłopot, chcą mieć przewagę? kupują przywileje w postaci VIPa, sVIPa czy eVIPa.

 

W dniu 9.07.2020 o 22:04, Staalinowsky napisał:

Druga propozycja to wprowadzenie eventów robionych przez samą administrację

Większa ilość eventów organizowanych już w środku WIPE pojawi się niebawem. 

 

Share this post


Link to post
1 godzinę temu, Madani napisał:

Akurat V2 a V1 to niebo a ziemia jeśli chodzi o kwestie cheatów.

 

Nie wiesz o czym mówisz. To że cheaty nie sa ogólnodostępne nie znaczy ze ich nie ma. Nie wiem jak u was na serwerach ale generalnie czy to na officialach czy na hurtfunie od cheaterow się roi.

  • Do not like it 1

Share this post


Link to post
1 godzinę temu, Mashaa napisał:

Nie wiesz o czym mówisz. To że cheaty nie sa ogólnodostępne nie znaczy ze ich nie ma. Nie wiem jak u was na serwerach ale generalnie czy to na officialach czy na hurtfunie od cheaterow się roi.

Doskonale wiem co mówię. Jesteśmy na Officialu czy na HW69/Hurt4u? Oczywiste że wypowiadam się na temat naszej serwerowni lol.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Madani
      TŁO NA FACEBOOK'a 
    • By loki_pl
      Witam sciagnalem klineta gry tego pierwszego od gory, chcialem sie podlaczyc pod v2 a tylko moge v1 pomoze ktos wytlumaczy o co kaman? czy tylko moge grac na v1? pozdro
    • By malinaPMI98
      Witam. Kiedy dacie nowego download'a do pobrania Hurtworld Items v2?  
      Ahm I kiedy zrobicie jakiś serwer na non steam bo teraz to dużo gra ludzi  co widać ile jest u was osób na V2  
    • By L4K1_Gaming
      Witam wszystkich graczy Hurtworld!
      Szukam ekipy!
      O mnie;
      - 15 lat
      - 700h Steam / +400 Non-Steam
      - Czas na grę - Weekend + parę dni w tygodniu (2/3 zdarza się że nawet 4)
      - Gram zazwyczaj na x3/x5
      Na resztę pytań odpowiem chętnie na priv.
       
      Oczekiwania;
      - Miła atmosfera
      - Wiek +14 (chociaż aby była mutacja)
      - Ogarnięta ekipa
      Link do profil Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347975351/
      Pozdrawiam.
       
    • By WojtasBielas
      Witam serdecznie i chciałbym poinformować o zakończeniu konkursu :
       
      a oto jego krótkie podsumowanie : 
       
       
      Dla zainteresowanych posiadam jeszcze Jeden KOD na VIPA : SZCZEGÓŁY na YouTube 
      PUNKTACJA !!
      #1 - 81 Paraseus FAME
      #2 -  48   KODI
      #3 - 92 PARACERRY FAME ( 2 BAZA )  
      #4 - 122 ekipa OSP !! 
       
      Dzięki i mam nadzieję że do ZOBACZENIA … budujcie pokazujcie zapraszajcie , wpadniemy nagramy i was pokażemy !!  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...