Jump to content

Guidelines

Zasady używania usług. Czas ważności usługi nie podlega zwrotowi pod żadną postacią. Zakupionej rangi nie można przenosić pomiędzy serwerami. Zestaw VIP może być w każdej chwili zmieniany/balansowany zależnie od bieżącej sytuacji na serwerze. Zamieszczone na stronie sklepu zdjęcia mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty. W pierwszej kolejności należy sugerować się opisem zmieszczonym pod każdą usługą.

 

Wirtualna zawartość. Klikając w celu zakupu, zdobycia lub bezpłatnego przysporzenia Wirtualnej zawartości, użytkownik uzyskuje jedynie licencję na dostęp do wirtualnej zawartości. Żadna odblokowana przez użytkownika Wirtualna zawartość nie staje się jego własnością i nie może on przekazać jej nikomu innemu. Wirtualna zawartość nie ma wartości pieniężnej — na ogół jest ona specyficzna dla gry i nie można jej wymienić na jakiekolwiek „prawdziwe” pieniądze.


Polityka zwrotów. Uzyskując natychmiastowy dostęp lub pobierając cyfrową zawartość, użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy, anulowania zamówienia i uzyskania zwrotu pieniędzy. Istnieją pewne wyjątki od tej reguły, ale nasza polityka zwrotów jest bardzo restrykcyjna.

 

Procedura reklamacji.

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem serwisu można zgłaszać pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
  2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji dotyczących powodu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowego działania oraz danych kontaktowych użytkownika.
  3. Sprzedawca zobowiązany jest do odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji nie później niż do 48 godzin od jego otrzymania.
  4. Reklamacjami nie są objęte nieprawidłowe działania usługi powstałe na wskutek działania użytkownika lub nie przestrzeganie zasad regulaminu serwisu.
  5. W związku z tym, że oferowane usługi są to usługi wirtualne klient nie może zwrócić ich do sprzedawcy, jednak w przypadku błędnie zamówionych usług można je anulować po kontakcie z Pomocą Online w panelu klienta, drogą mailową lub za pośrednictwem forum.

Zwroty.

  1. W przypadku rezygnacji z usług zwroty można zgłaszać pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
  2. Zwrotowi podlegają środki za zakupione usług w czasie do 14 dni od ich aktywacji, kwota zwrotu środków jest pomniejszona o czas działania usługi oraz dodatkowe koszty administracyjne.
  3. W przypadku wpłat do portfela (zwanych zakupem punktów rozliczeniowych) klient może je wycofać do 14 dni od dnia wpłaty, wpłaty wykonane za pomocą PaySafeCard lub SMS nie podlegają zwrotowi.
  4. Wszelkie zwroty mogą być wykonane tym samym kanałem płatności jakim zostały wpłacone na poczet zakupu punktów rozliczeniowych lub usług w serwisie, kwota zwrotu środków jest pomniejszona o koszty administracyjne.
  5. Klient nie może żądać zwrotu środków na własne konto, gdy wpłacającym jest inna osoba.
  6. Klient nie może żądać zwrotów za usługi i punkty rozliczeniowe w przypadku ich zablokowania z powodu nie przestrzegania regulaminu.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK