Guidelines
Zasady używania usług. Czas ważności usługi nie podlega zwrotowi pod żadną postacią. Zakupionej rangi nie można przenosić pomiędzy serwerami. Zestaw VIP może być w każdej chwili zmieniany/balansowany zależnie od bieżącej sytuacji na serwerze. Zamieszczone na stronie sklepu zdjęcia mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty. W pierwszej kolejności należy sugerować się opisem zmieszczonym pod każdą usługą.
Wirtualna zawartość. Klikając w celu zakupu, zdobycia lub bezpłatnego przysporzenia Wirtualnej zawartości, użytkownik uzyskuje jedynie licencję na dostęp do wirtualnej zawartości. Żadna odblokowana przez użytkownika Wirtualna zawartość nie staje się jego własnością i nie może on przekazać jej nikomu innemu. Wirtualna zawartość nie ma wartości pieniężnej — na ogół jest ona specyficzna dla gry i nie można jej wymienić na jakiekolwiek „prawdziwe” pieniądze.
Polityka zwrotów. Uzyskując natychmiastowy dostęp lub pobierając cyfrową zawartość, użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy, anulowania zamówienia i uzyskania zwrotu pieniędzy. Istnieją pewne wyjątki od tej reguły, ale nasza polityka zwrotów jest bardzo restrykcyjna.
Procedura reklamacji.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem serwisu można zgłaszać pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
- Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji dotyczących powodu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowego działania oraz danych kontaktowych użytkownika.
- Sprzedawca zobowiązany jest do odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji nie później niż do 48 godzin od jego otrzymania.
- Reklamacjami nie są objęte nieprawidłowe działania usługi powstałe na wskutek działania użytkownika lub nie przestrzeganie zasad regulaminu serwisu.
- W związku z tym, że oferowane usługi są to usługi wirtualne klient nie może zwrócić ich do sprzedawcy, jednak w przypadku błędnie zamówionych usług można je anulować po kontakcie z Pomocą Online w panelu klienta, drogą mailową lub za pośrednictwem forum.
Zwroty.
- W przypadku rezygnacji z usług zwroty można zgłaszać pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
- Zwrotowi podlegają środki za zakupione usług w czasie do 14 dni od ich aktywacji, kwota zwrotu środków jest pomniejszona o czas działania usługi oraz dodatkowe koszty administracyjne.
- W przypadku wpłat do portfela (zwanych zakupem punktów rozliczeniowych) klient może je wycofać do 14 dni od dnia wpłaty, wpłaty wykonane za pomocą PaySafeCard lub SMS nie podlegają zwrotowi.
- Wszelkie zwroty mogą być wykonane tym samym kanałem płatności jakim zostały wpłacone na poczet zakupu punktów rozliczeniowych lub usług w serwisie, kwota zwrotu środków jest pomniejszona o koszty administracyjne.
- Klient nie może żądać zwrotu środków na własne konto, gdy wpłacającym jest inna osoba.
- Klient nie może żądać zwrotów za usługi i punkty rozliczeniowe w przypadku ich zablokowania z powodu nie przestrzegania regulaminu.