Jump to content

LightKasaro

User
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

LightKasaro last won the day on February 7

LightKasaro had the most liked content!

Community Reputation

12 Przyjazny

1 Follower

About LightKasaro

  • Rank
    Bywalec

Recent Profile Visitors

429 profile views
  1. Ok, temat napisany jak praca domowa na kolanie przed lekcją, więc rozszerzę to trochę o kilka moich rozwiązań... 1. Zwiększenie dropu, o którym mowa wyżej - fakt faktem, drop nie jest najlepszy, ale maszynki postawić i kolorki zbierają się same i budulce. Patrząc na to od strony nowego gracza, a dużej ekipy to mamy ogromną dysproporcję i utrudnienie dla osób zaczynających po czasie/grających w mniejszych ekipach albo nawet samemu i powstaje argument za zwiększeniem, a jeśli ktoś uważa, że to zepsuje ekonomie serwera to... 2. Szybszy respawn skałek. Drop dropem, ale czekać trzeba trochę na pojawienie się w tym samym miejscu danego surowca, a niebieskie/zielone zbiera każdy i niejednokrotnie zastałem pustą polanę chcąc zbierać. Chociaż też takie rozwiązania doprowadzą do częstszego używania przepalarek i lagowania serwera. Najlepiej jakby wprowadzili szybkie przepalanie i wtedy bawić się z takimi zmianami zanim znowu @papieszu zapomni wyłączyć przepalarkę i się zorientuje po 3 zgłoszeniach na cp dotyczącymi lagów
  2. Wszyscy zdrowi w domu?

  3. LightKasaro

    legacy (v1) Serwer x3 no tp/home

    Na tak już za sam koncept serwera, który niegdyś świetnie się przyjął, a potem zaginął na rzecz ogromnych ilości "razy piątek".
  4. LightKasaro

    s13 [Odrzucone]Helper samfart10

    Na tak <3 Kozacki człowiek
  5. Jest kit buduj, kit food - masz w sklepie jedzenie, jak szybkiego przepalania nie chcą wprowadzić na x15 to nie spodziewam się, że w ogóle jakieś zmiany będą mieć miejsce.... Na rolla czekałem pół roku
  6. LightKasaro

    inne Nowa mapa

    Dokładnie o to mi chodzi, zmiany do obecnej mapy, a nie robić jakiś młyn z nową mapą, która też odrzuci (przynajmniej mnie) przymusem poznawania wszystkiego od 0. Podałeś kilka pomysłów w swojej wypowiedzi, więc też się wypowiem na ten temat co ja bym chciał zobaczyć: - wykorzystanie napro jako nowy biom z nowymi miejscówkami i hangarami - tekstury dróg... (wiadomo chyba o co chodzi) - zablokowanie/poprawienie gór, na których jest napro i zmienienie ich w miarę łatwy do przejazu teren (na red przy granicy z napro są pofalowania ziemi, które wyglądają jakby ktoś sobie machnął parę razy pędzlem jakieś ostre kształty na kartce papieru i wkleił skan tego jako model...) - ograniczenie spawnu (najlepiej całkowita blokada budowania w miejscu gdzie bije napro na respie) - możliwość budowy na drodze (tak jak to było na pierwszych wersjach V1) Mam nadzieję, że to wszystko jest możliwe i chociaż część moich pomysłów zostanie wykorzystana jeżeli zmiany mapy będą miały mieć miejsce. Jak wyżej wymienię co mi nie podoba się tam: - hangary wszędzie takie same i na dodatek na tych z "wieżą" na środku bardzo łatwo zdobyć przewagę dostając się wyżej i ciężko z dołu takiej osobie zagrozić - wydaje mi się, że mapa jest większa niż na V1, a miejsc typ kula, ściana przy zimie jest znacznie mniej - wydaje się być większa, a mimo to ciasna... - bardzo dużo otwartej przestrzeni bez żadnych dekoracji lub nawet miejsc do schowania się przed wrogiem - walka do ostatniego bandaża wydaje się być ciekawsza niż seryjka na otwartym terenie i po walce...(o tyle co na V1 nie ma bandaży to tam i tak to by nie miało zastosowania, natomiast tu?)
  7. LightKasaro

    inne Nowa mapa

    1. Mapa może nie spodobać się graczom i zniechęcić do dalszych zmian nawet minimalnych przy podstawowej. 2. Myślę, że oryginalna jest bardzo dobrze wyważona i wystarczy kilka poprawek do niej, żeby była idealna, a jak nowa mapa by się miała pojawić to przy współpracy ze społecznością (pytania, ankiety dot. wymagań i chęci zobaczenia czegoś na takowej mapie) - niestety twórcy gry nigdy nie słuchali się community i dalej widzimy jak gra zdycha zamiast mieć solidne V1 to mamy słabe V1 i beznadziejne V2 (a zwłaszcza mapa na nim..) 3. Ludzie przyzwyczaili się do obecnej mapy i na pewno znajdą się przeciwnicy tej zmiany, którzy nie chcą uczyć się od nowa na przykład spawnu skałek (oczywiście wiem, że to można też odwrócić)
  8. Survival survivalem, gra zdycha, a gracze z płaczem uciekają z serwerów, bo ktoś zapłaci za rangę i ich wysadzi zanim Ci się rozbudują i pocieszą te kilka godzin. Zauważ, że skorzystamy na tym my, weterani - nadropią nam więcej i oni - dostaną więcej możliwości poznawania gry (dużo nowych się zleciało po premierze V2, które zdycha szybciej niż V1 także XD dla panów z Australii, którzy twierdzili, że V2 to przyszłość i uda się, gracze, reklama, a jedyna reklam gry jaką widziałem to promocja w dniu premiery XD). Już odrzuciłem sam początkową myśl, która nie ma sensu w ogóle jak teraz o tym myślę (w nocy jak zmęczenie łapie to przychodzą głupie pomysły na myśl jak widać), lecz co do kitów już pomysł wydaje się przyziemny, bo faktycznie rangi mają wpływ na rozgrywkę, gdy przykładowo ekipa ma 4 takie kity w kilka godzin po wipe to niszczy gospodarkę serwera i po prostu nie ma to sensu... Miałem poruszyć temat nagród za wipe np. za: najlepszą bazę, top 1 w rankingu zabójstw, ale jak widać pomysł odpadł (to również zniechęca graczy do dalszej gry, tracą czas i jedyne co mają to majątek, który tracą bez żadnej motywacji do zdobywania go, a gra staje się monotonna, zwłaszcza gdy nowości pojawiają się z częstotliwością aktualizacji V1...). Nie chcę zamykać tego tematu z powodu braku zainteresowania tą propozycją, dlatego zmieniłem początek na [PYTANIE] i tytuł, żeby zrobić z tego temat zbiorczy do dyskusji na ten temat, żeby każdy mógł się podzielić swoimi pomysłami zanim zamknie go administracja i być może kogoś zainspirować, bo gra umiera w zastraszającym tempie, a my na to nie mamy wpływu, a nawet pozwalamy jej umrzeć. Hurtworld? Survival? XD Ta gra jest takim casualem, że szkoda gadać... V2 to X5 z teleportami, a jak Wektor chciał utrzymać troszkę uproszczony survival to ludzie się spłakali, że za trudno i serwer padł po dniu... O V1 nie wspomnę, bo tu i tak gra nie ma prawa istnieć jako survival gdy gracze się poddają od razu, a ci którzy tego nie robią już ją odpuścili, bo jest taki Rust, w którym jest co robić i nie ma aż tylu błędów i developerzy coś robią innego niż nową grę na tym samym silniku o podobnej mechanice..
  9. Czemu nie ma środy i poniedziałku? Ankieta zmanipulowana 🤣 A tak może s8 dokecza się takiej ankiety, żeby nawet ten czwartek był, bo tam wipe się kończy przed weekendem praktycznie
  10. LightKasaro

    s5 [Odrzucone]Wipe

    Jestem za
  11. Trzeba wykombinować coś co ich zatrzyma na dłużej 😛
  12. Powiedz to 30 osobom, które po dniu się poddają i frekwencja na większości serwerów spada 😛 O tyle s1 ten problem omija w pewnym sensie, bo tam na drugi dzień przychodzą nowi gracze, natomiast pozostałe serwery z mniejszą liczbą graczy nie mają takiej sytuacji
  13. Jednak chciałbym znaleźć jakąś furtkę do utrzymania graczy dłużej, blokada na pierwszą noc po wipe? 🤔 Post pisałem na spontanie licząc właśnie na jakieś pomysły od innych i znalezenie optymalnego rozwiązania dla każdego.
  14. Spoko tylko potem graj na serwerze, gdzie baz nie ma i ludzi, bo wypikane wszystko. Ewentualnie takie coś na noc dawać, żeby sadzili na ON 😛 Mnie nigdy nie wysadzili w pierwszy dzień
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...