Skocz do zawartości

[Odrzucone][Helper] EzBanWidzowie/Märlenka

EzBanWidzowie

Rekomendowane odpowiedzi

• Nick na forum: EzBanWidzowie
        Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas: EzBanWidzowie/Märlenka
        SteamID: 76561198194144717
        Klan/Ekipa w jakiej grasz: Days
        Imię: Wiktoria
        Mikrofon: Tak
        Znajomość regulaminu: 10/10
        Znajomość gry: 10/10
        Czas jaki możesz poświecić serwerowi: +5h dziennie
        Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Tak
        Coś o sobie/Dlaczego Ty: W Hurtworlda mam ok 5kh. Zawodowo gram w gry, w wolnym czasie studiuję, oprócz tego uczę się języka chińskiego i gram w szachy na kurniku. Nie lubie toksyczności na czacie i bardzo jej unikam. W ekipie mam paru takich gagatków i z wielką chęcią będę ich mutować. Od długiego czasu interesuje się poczynaniami serwera i bardzo chętnie poświęcę się opiece serwera i jej użytkownikom.

Mimo czasu jaki minął, to nadal jestem na nie. Nadal pamiętam Twoje niezwykłe szubienice, cheaty, bany, ogromna ilość mutów, obelgi na graczy i wykwintne słownictwo. Rozumiem, że chcesz być bliżej administracji, by mieć jakiś wpływ na swoje występki? Pomysły rzucane zwykle miały tło egoistyczne, byś mogła ludzi wyzywać. Zwłaszcza ostatnia akcja na ts i prowokacja młodego gracza. Poważnie masz 21 lat i zaczepiasz 14-latka? Wstyd. Podkreślę - duże nie. :)

2 godziny temu, Anielka napisał:

Mimo czasu jaki minął, to nadal jestem na nie. Nadal pamiętam Twoje niezwykłe szubienice, cheaty, bany, ogromna ilość mutów, obelgi na graczy i wykwintne słownictwo. Rozumiem, że chcesz być bliżej administracji, by mieć jakiś wpływ na swoje występki? Pomysły rzucane zwykle miały tło egoistyczne, byś mogła ludzi wyzywać. Zwłaszcza ostatnia akcja na ts i prowokacja młodego gracza. Poważnie masz 21 lat i zaczepiasz 14-latka? Wstyd. Podkreślę - duże nie. :)

szubienice ? po 1 ja to budowałem po 2 to jest nadinterpretacja artysty bo to nadio były prysznice pewne nawiązanie do czegoś.