Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • !Dark!

      UWAGA!! Logowanie za pomocą kont ze strony głównej   08.11.2016

      Konta na forum zostały połączone z kontami na stronie głównej hw69. Od teraz, aby zalogować się na forum wystarczy wpisać passy na które zakładaliśmy konto na naszej stronie głównej http://hw69.pl/ Rejestracja kont również tylko na stronie głównej pod linkiem: http://hw69.pl/register/

Polecane posty

Ukazała się właśnie kolejna aktualizacja wersji eksperymentalnej Hurtworld ItemV2 patch 0.5.5.0.

 

Pełna lista zmian:

  • Added player connection queue for full servers
  • Reserved slots can be added with the addreserved console command similar to addadmin
  • Several serverside optimizations
  • Optimized structure downloads
  • Many new gear items added
  • Balance tweaks to several gear items
  • Changed several gear crafting recipes so they work as upgrades transferring the installed fragments from the upgraded item into the new one
  • Removed pushing force from primary attack on spear, added secondary attack that only applies push force
  • Fragments have been categorized into 3 rarity tiers (uncommon, rare, legendary)
  • Fragments can now be recycled into fragment dust through the right click context menu
  • Fragment cases can be crafted from the wood workbench that give a random fragment from the appropriate tier when opened
  • Reduced steepness of many hills
  • Added no build areas to player spawn points that were missing them
  • Changed how rare creature spawns are calculated to give a more consistent spawn rate
  • Rare creature health increased
  • Rare Gavkus no longer run away
  • Fixed incorrect effect zone positions on Ultranium and Mondinium resource nodes
  • Player animators are now properly culled when off screen
  • [SDK] Fixed inspector issues with EntityBinaryEffect and EffectZoneBuilder
  • [SDK] Base content general clean up

 

Hurtworld nosteam download ItemV2 Experimental Patch 0.5.5.0 HW nonsteam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez !Dark!
      Ukazał się przed chwilą nowy patch 0.5.4.2 Hurtworld ItemV2 naprawiający problem ze znikającymi ścianami.
       
      Pełna lista zmian:
      Changed the way rare creatures are spawned to be more consistant Fixed entity overflow on initial connection to a busy server Fixed massive server lag spike whenever a player connects Increased enforcement for server simulated projectiles to deny hits for clients when their structures bug out Rebalanced armor and size coefficient values for small doorways Added failsafe for meteors and airdrops to not leak if something goes wrong Fixed memory leak on binary effects  

       
      Nowy klient Hurtworld nosteam itemv2 do pobrania w naszym dziale download.
    • Przez piotrekj5
      Mam problem z serwerem s7. Na serwerze wyskakuje mi ,, active session with same steamid '' i nie mogę wbić na serwer.
       
    • Przez murall23
      Witam
      Mam problem gdyż chcę się podłączyć do serwera to kiedy mam ładowanie struktur to wywala mi internet i nw co robić. Nie mam żadnych ddosów tylko wywala mi internet gdy chcę się połączyć.
      Proszę o pomoc
    • Przez !Dark!
      Dzisiejsza łatka eksperymentalnej wersji gry Hurtworld ItemV2 wprowadza sporo nowych elementów do gry, jak i ma na celu rozpoczęcie prac nad poprawą wydajności gry.
       
      Pełna lista zmian:
      Mangatang map update Rebuilt a large part of the low level network engine to open the doors for some heavy optimizations. See dev blog for details. Added network traffic profiler (startnetworkprofiler / stopnetworkprofiler) for admins Added rare creature variants of each creature type. These have a ~1% chance of spawning in place of a regular creature Added creature mask items as rare drops from rare creature variants Removed vehicle engine tiers (Just one engine per type now. No weak, standard, powerful versions) Vehicle engines can now be upgraded with engine fragments Item Colorer is now stackable and cannot be amber protected Fixed several spawn mutators that were breaking client / server determinism Added SpawnMutatorCreatureHearing for adjusting creature hearing sensitivity SpawnMutatorCreatureHealth now correctly sets health reset value Item namer max stack size reduced (255 -> 10) and can no longer be amber protected Wood Workbench now has the correct return item on disassembly Increased Iron Tipped Spear pve and pvp damage (30 -> 31) Increased Improvised Bow pve damage (20 -> 30) Reduced Recurve Bow pve damage (70 -> 50) Reduced Fibreglass Recurve Bow pve damage (90 -> 70) Adjusted normalized health on creatures (affects scaled pve damage) Removed Bow Snare Fragment Added Fibreglass Recurve Bow to Iron Workbench Added spray can visualisation and mask preview to item mask consumables Fixed an issue where item masks were not considered in icon uniqueness calculation Fixed an issue where Yetis and Sasquatches could spawn with multiple horns Item masks are no longer amber protectable Reduced drop rates for item masks, item namers and item colorers Item coloring window now has manual controls for preview rotation and zoom Fixed incorrect name key on AR stock cache item Fixed scale of AR15 and AWM world items Updated AR15 icon poses Removed Melee Move Speed Fragment Increased upgrade point cost of Gear Move Speed Fragment (1 -> 3) Increased heat and radiation protection on respective gear fragments (1 -> 5) Fixed an issue where overheating would stop at 60% Increased heat levels during day time in the sand dunes biome Made sand dunes and red desert biomes cooler during night time Toned down a lot of steep hills  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×