Jump to content

Recommended Posts

Dzisiejsza łatka eksperymentalnej wersji gry Hurtworld ItemV2 wprowadza sporo nowych elementów do gry, jak i ma na celu rozpoczęcie prac nad poprawą wydajności gry.

 

Pełna lista zmian:

  • Mangatang map update
  • Rebuilt a large part of the low level network engine to open the doors for some heavy optimizations. See dev blog for details.
  • Added network traffic profiler (startnetworkprofiler / stopnetworkprofiler) for admins
  • Added rare creature variants of each creature type. These have a ~1% chance of spawning in place of a regular creature
  • Added creature mask items as rare drops from rare creature variants
  • Removed vehicle engine tiers (Just one engine per type now. No weak, standard, powerful versions)
  • Vehicle engines can now be upgraded with engine fragments
  • Item Colorer is now stackable and cannot be amber protected
  • Fixed several spawn mutators that were breaking client / server determinism
  • Added SpawnMutatorCreatureHearing for adjusting creature hearing sensitivity
  • SpawnMutatorCreatureHealth now correctly sets health reset value
  • Item namer max stack size reduced (255 -> 10) and can no longer be amber protected
  • Wood Workbench now has the correct return item on disassembly
  • Increased Iron Tipped Spear pve and pvp damage (30 -> 31)
  • Increased Improvised Bow pve damage (20 -> 30)
  • Reduced Recurve Bow pve damage (70 -> 50)
  • Reduced Fibreglass Recurve Bow pve damage (90 -> 70)
  • Adjusted normalized health on creatures (affects scaled pve damage)
  • Removed Bow Snare Fragment
  • Added Fibreglass Recurve Bow to Iron Workbench
  • Added spray can visualisation and mask preview to item mask consumables
  • Fixed an issue where item masks were not considered in icon uniqueness calculation
  • Fixed an issue where Yetis and Sasquatches could spawn with multiple horns
  • Item masks are no longer amber protectable
  • Reduced drop rates for item masks, item namers and item colorers
  • Item coloring window now has manual controls for preview rotation and zoom
  • Fixed incorrect name key on AR stock cache item
  • Fixed scale of AR15 and AWM world items
  • Updated AR15 icon poses
  • Removed Melee Move Speed Fragment
  • Increased upgrade point cost of Gear Move Speed Fragment (1 -> 3)
  • Increased heat and radiation protection on respective gear fragments (1 -> 5)
  • Fixed an issue where overheating would stop at 60%
  • Increased heat levels during day time in the sand dunes biome
  • Made sand dunes and red desert biomes cooler during night time
  • Toned down a lot of steep hills

 

Hurtworld nosteam ItemV2 Experimental Patch 0.5.4.0 polski hurtworld download

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Similar Content

    • By MariuszNalepa
      Mam problemy z wejściem na serwer. 
      Serwer ładuje  mi się z dobre 10 minut po czym zacina się na informacji ,,POZIOM ŁADOWANIA NULLIUS" I dalej już tylko brak odpowiedzi 
    • By KielUCH
      Jest możliwość stworzenia Serwerów NonSteam na HurtworldV2??
    • By Trezu
      Proponuję dodać   Czas który będzie zabraniał używania broni do jakiegoś czasu. Jest to naprzykład na maxihurt i bardzo dobrze się sprawuję. Bo to bardzo irytuję jeśli osoba mająca vipa ma po 20 min po wybudowaniu bazy ma Ar15 i Awm to jest śmiech. Zaproponuję pistolet po 1h, fr18 po 2-3h i kącząc na Ar15 po 8h. Jeśli jest to nie wykonalne to proszę żeby wrzystkie kity vipów zostały opóźnione co najmniej o 4h. Dziękuje za przeczytanie treść jest skierowana do administracji i @dark'a 
    • By iDremus
      Proponuję od rozpoczęcia wipe wprowadzić ograniczenia czasowe do używania broni np pistolet dostępny 1h, fr 2h po wipe itd. Aktualnie wygląda to tak, że wbijam na serwer po wipe o 17 mam awm i farmie itemy na ludziach a tym sposobem wyrównały by się szanse. Odstęp czasowy do uzgodnienia.
    • By you_nior
      Witam. Czy będzie dodany w przyszłości serwer V2 nonsteam ? Do tej pory są dwa ale tylko steam. Jak jest  możliwość dodania to czy da się to przyśpieszyć ? 
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...