Jump to content

Recommended Posts

Kolejny patch klienta ItemV2, który zmienia system ulepszania przedmiotów i respawn postaci, który im szybszy tym będzie zużywał więcej bursztynów.

 

Pełna lista zmian:

  • Introduced new machine "Bed" which now acts as your spawn point instead of ownership stake. Respawning at a bed will cause all beds you own to be on cooldown for 3 mins. If you want to spawn at your bed before that time you can buy back with amber placed inside the bed. Spawning at noob beach is always available.
  • Crafting times have been removed, crafting is now instant and stackable items can craft multiple times at once
  • Items can now receive upgrades from consumable 'fragment' items until an item's upgrade points are all spent
  • When an item with fragments, name overrides or amber protection is used as a crafting material it will transfer them all to the new crafted item
  • Item attachments are no longer consumed when placing a new attachment in an occupied slot
  • Scope, Magazine and Tip attachments can be removed by right clicking on the item and selecting dismantle
  • Added consumable item masks for the AWM and AR15, these will change the color pattern on the gun
  • Added item colorer, drag one onto a customisable item to set new colors on the item. After applying the changes the item is updated and the item colorer is consumed
  • Bloom is now active in the icon rendering system when enabled in graphics options
  • Item links in chat will no longer appear as 'placeholder item' when the item link is the most recent message
  • Fixed a bug where amber protected items could be destroyed during an unexpected server restart
  • Fixed emission not being initialized properly from mesh attachments in uber shader
  • Fixed dynamite icon not rendering properly
  • Fixed issue where gear was not being re-equipped after applying a mutator (fragment upgrade, item renamer etc.)
  • Fixed an issue where new vehicles from beacon drops would already be claimed
  • Fixed a bug where Ultranium resource nodes were not applying radiation
  • Fixed a bug where Ultranium resource nodes had the wrong collider
  • CharacterMotorConfiguration is now published in mod asset manifests and can be replaced by workshop mods

 

Hurtworld download HW ItemV2 Experimental Patch 0.5.3.0 hurtworld nosteam

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Similar Content

    • By MariuszNalepa
      Mam problemy z wejściem na serwer. 
      Serwer ładuje  mi się z dobre 10 minut po czym zacina się na informacji ,,POZIOM ŁADOWANIA NULLIUS" I dalej już tylko brak odpowiedzi 
    • By KielUCH
      Jest możliwość stworzenia Serwerów NonSteam na HurtworldV2??
    • By Trezu
      Proponuję dodać   Czas który będzie zabraniał używania broni do jakiegoś czasu. Jest to naprzykład na maxihurt i bardzo dobrze się sprawuję. Bo to bardzo irytuję jeśli osoba mająca vipa ma po 20 min po wybudowaniu bazy ma Ar15 i Awm to jest śmiech. Zaproponuję pistolet po 1h, fr18 po 2-3h i kącząc na Ar15 po 8h. Jeśli jest to nie wykonalne to proszę żeby wrzystkie kity vipów zostały opóźnione co najmniej o 4h. Dziękuje za przeczytanie treść jest skierowana do administracji i @dark'a 
    • By iDremus
      Proponuję od rozpoczęcia wipe wprowadzić ograniczenia czasowe do używania broni np pistolet dostępny 1h, fr 2h po wipe itd. Aktualnie wygląda to tak, że wbijam na serwer po wipe o 17 mam awm i farmie itemy na ludziach a tym sposobem wyrównały by się szanse. Odstęp czasowy do uzgodnienia.
    • By you_nior
      Witam. Czy będzie dodany w przyszłości serwer V2 nonsteam ? Do tej pory są dwa ale tylko steam. Jak jest  możliwość dodania to czy da się to przyśpieszyć ? 
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...