Jump to content
  • 0

Question

Jak tytuł wskazuje propozycja dotyczy zmiany działania raidblock'a. Do tej pory działał on dopiero po wybuchu C4, co dawało dosyć spore szanse pikanej ekipie na ucieczkę z itemami poprzez jakiekolwiek tp/home. Po rozmowach z graczami doszliśmy do wniosku, że lepszym wyjściem byłby raidblock, który aktywuje się od razu po zaplantowaniu/uzbrojeniu C4. Przez centrum pomocy przewijało się dużo tematów na właśnie taką zmianę, stąd pojawia się ta propozycja na wszystkie serwery v1.

  • Like 3
  • Not sure if trolling or stupid 1

Share this post


Link to post

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
18 godzin temu, BooMexPL napisał:

raidblock, który aktywuje się od razu po zaplantowaniu/uzbrojeniu C4

"Lepszym", bo mniej wymagającym zasobów w porównaniu do ceki którą można co chwilę plantować i rozplantowaywać.

 

18 godzin temu, BooMexPL napisał:

Do tej pory działał on dopiero po wybuchu C4, co dawało dosyć spore szanse pikanej ekipie na ucieczkę

Tu jakaś chyba próba manipulacji? Nigdy tak nie działał, czyli tylko po wybuchu ceki. TP jest i zawsze było blokowane również po wybuchu dynamitu lub postawieniu maszyny rajdującej (tutaj jeszcze zostanie to trochę udoskonalone). Tak więc ten argument też jest słaby, a w porównaniu do dynamitu biorąc pod uwagę to że można nim daleko w kierunku rajdu rzucić, a nie tylko plantować już po podejściu.

 

Jedyny problem w tym, że dynamit trzeba posiadać i aktywnie go używać, a nie jak C4 biernie plantować ciągle tę samą.

Share this post


Link to post
  • 0
2 godziny temu, !Dark! napisał:

"Lepszym", bo mniej wymagającym zasobów w porównaniu do ceki którą można co chwilę plantować i rozplantowaywać.

 

Tu jakaś chyba próba manipulacji? Nigdy tak nie działał, czyli tylko po wybuchu ceki. TP jest i zawsze było blokowane również po wybuchu dynamitu lub postawieniu maszyny rajdującej (tutaj jeszcze zostanie to trochę udoskonalone). Tak więc ten argument też jest słaby, a w porównaniu do dynamitu biorąc pod uwagę to że można nim daleko w kierunku rajdu rzucić, a nie tylko plantować już po podejściu.

 

Jedyny problem w tym, że dynamit trzeba posiadać i aktywnie go używać, a nie jak C4 biernie plantować ciągle tę samą.

 

Ja tylko składam propozycje od nas (graczy) z tym co według nas byłoby lepsze.

  • Like 1

Share this post


Link to post
  • 0
6 godzin temu, !Dark! napisał:

TP jest i zawsze było blokowane również po wybuchu dynamitu lub postawieniu maszyny rajdującej (tutaj jeszcze zostanie to trochę udoskonalone). 

Maszyna rajdująca nie nadaje rajd blocku

Share this post


Link to post
  • 0
9 minut temu, JamaTo_ napisał:

Maszyna rajdująca nie nadaje rajd blocku

Nadaje, ale dopiero po przewierceniu, a po poprawkach będzie także w trakcie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
  • 0

@BooMexPLpodstaw się w takim czymś jesteś w meinie gdzie nie masz wyjścia ktoś zaplantuje ci C4 i co zrobisz w takiej sytułacji? (Nie żeby coś tylko pytam z ciekawości )

W dniu 14.03.2021 o 18:40, BooMexPL napisał:

Do tej pory działał on dopiero po wybuchu C4

 

Share this post


Link to post
  • 0
48 minut temu, Marszol napisał:

@BooMexPLpodstaw się w takim czymś jesteś w meinie gdzie nie masz wyjścia ktoś zaplantuje ci C4 i co zrobisz w takiej sytułacji? (Nie żeby coś tylko pytam z ciekawości )

 

to co zawsze jak nie było tp, używam młotka

  • Not sure if trolling or stupid 1

Share this post


Link to post
  • 0
W dniu 18.03.2021 o 00:34, lejdilaska123 napisał:

to co zawsze jak nie było tp, używam młotka

Zabijają cie i mają meina ? Też jakiś sposób

  • Not sure if trolling or stupid 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By exotic
      Siem, gram tu już chyba z 3 lata z długimi przerwami pod różnymi nickami, ale głównie na s5. Z tego co zauważyłem to niewiele się zmieniło przez ten czas  Z racji tego, że jest tu kilka serwerów z różnymi ratami: x3, x5, x15 etc. to moje propozycje nie są sprecyzowane pod kątem jednego serwera.
      Dobra do rzeczy.
      Na tej wersji hurta jest wiele niewykorzystanych przedmiotów, których twórcy nie użyli w żaden sposób, proponuje to zmienić i wprowadzić je w życie w mniejszym czy większym stopniu.
       
      1) Yeti Horn
      Nigdzie chyba nie widziałem, żeby na jakimś serwerze był używany. Proponuję dodać go do dropu z Yeti, a następnie wykorzystać plugin, aby można było wymienić je za deto. Byłoby to jedyny pewny sposób na pozyskanie deto.  Wtedy należałoby zmniejszyć drop deto z meteoru, kruków i hangarów, żeby utrzymać bilans. Zawsze jest to jakieś zróżnicowanie gameplayu. Mam akurat taki plugin, który napisałem, a raczej zlepiłem z kilku innych  Działa w miare git i jest łatwy do skonfigurowania. Ilość yeti hornów do wymiany można ustawić w zależności od rat serwera
      Krótka prezentacja:
       
       
       
      2) Czat
      Tutaj krótka piłka, zmieniłbym coś XD Po prostu. Kolorystyka czatu od kilku lat taka sama. Każda komenda typu /roll czy /kit po wpisaniu wygląda standardowo, niczym się nie różni od innych serwerów. Wiem, że to pierdoła i nic nie znaczący efekt wizualny ale no jestem perfekcjonistą  Jak coś to chętnie pomogę przy "kolorwaniu", ofc z umiarem bo od namiaru czat lubi się zbugować. Ale gdyby wprowadzić kursywę to całkiem inaczej się to prezentuje, jeśli będzie potrzeba to mogę zaprezentować wg. mnie parę propozycji i sami ocenicie. 
       
      3) Rubin
      Proponuję wykorzystać rubin, jako bardzo rzadką walutę, za którą można zrobić prestiżowego rolla.
      Rubin ten dropiłby bardzo rzadko np. z meteorytu, lub proponuję dorzucić do niego plugin z radioaktywnym domem:
       
      Ewentualnie zamiast domku, można wykorzystać plugin ze skrzynką tego samego autora:
       
       
      Domek albo skrzynka respiłyby się bardzo rzadko np co 6h i leciałby z nich tylko rubin, dzięki któremu można potem zrobić rolla z prestiżowymi itemami w grze w ilościach zależnych od rat serwera. Można podpiąć to pod plugin z rolla, albo napisać od zera nowy, wykorzystując znaczną część kodu z pluginu roll. Mógłbym w sumie to posklejać, jeśli propozycja przejdzie. Oba te pluginy mam gdzieś na kompie, albo na dysku zewnętrznym. Anyway jak propozycja przejdzie to moge podesłać.
       
      4) Pochodnie
      Baaaaaardzo kosmetyczna propozycja, mianowicie grałem z jakieś 1,5 - 2 lata temu na ruskim serwerze legacy i był na nim plugin, który powodował, że pochodnie same się zapalały jak tylko rozpoczynała się noc.
      Nie wiem jak dokładnie on działał, czy wyłączał on światło z pochodni w dzień, czy światło samo się wyłączało a on powodował tylko to, że pochodnia nigdy się nie wyłączała.
      Fajnie to wyglądało i pomimo zbugowanego światła z pochodni nie ingerowało to zbyt w gre, ta mapa nigdy w nocy nie była ładniejsza  
      Ofc trzeba będzie dorzucić pochodnie do pluginu z limitem obiektów w jakimś tam range'u (tego którego wykorzystujecie np do wierteł), przykładowo 3 pochodnie na 200 metrów.
       
      5) Diemensland ;-;
      Wszyscy kochamy tą mape, ale kosmetyczne zmiany jej nie zaszkodzą np. przeniesienie skrzynek których nie da się zebrać z hangarów, dodanie jakiś nowych hangarów, wykorzystanie napro, dodanie nowych hangarów, modyfikacja pustyni itd.
      Ponadto spoko opcją byłoby przerobienie tejże mapy na każdy serwer np 
      - s1 - dodanie kilku niezbyt głębokich jaskiń
      - s2 - zablokowanie wszystkich jaskiń
      - s5 - to samo co na s1
      - s6 - dodanie dużej ilości głębokich jaskiń 
       
      Wiadomo, to tylko tak z głowy, można zmienić dużo więcej. Samo przemalowanie bambika na zielono zmienia bardzo dużo, a to przecież tylko zmiana kosmetyczna.
      Ja wiem, że łatwo się mówi, a ciężej zrobić. Sam mógłbym się w tym pobawić tylko musiałbym dostać wytyczne co i jak, a noi najpierw musiałbym naprawić ShigiTools, które mi nie działa XD
       
      =======================================================================================================================================================
       
      Tyle ode mnie, mam nadzieję, że chociaż kilka propozycji przejdzie i pomoże udoskonalić serwery, które są chyba jedynym ratunkiem dla tej gry w Polsce
      Bardzo chętnie pomogę z każdą propozycją, ponadto jeśli ktoś ma jakieś propozycje zmiany w powyższych punktach, pisać śmiało w postach niżej.
      Pozdro
       
    • By Frakki16
      Przepalanie na s1 piecem hutniczym powinno być szybsze a jest wolniejsze niż przepalanie kominkiem wipe temu. Proszę to naprawić
    • By waski00
      Cześć, pobrałem dzisiaj HurtWorlda z waszego forum, wszystko zrobiłem według instrukcji, a kiedy próbuję wejść na serwer, to wyskakuje mi komunikat "this server doesn't allow vpn".zresetowałem jeszcze router dla pewności i nadal wyskakuje mi ten sam komunikat, jak mogę na to zaradzić? Dawno nie grałem i chciałem wrócić do gry. ID Steam: 76561198818710086

    • By Elfiker
      Zainstalowałem nowy lancher i nie chce mi się uruchomić help
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...