Jump to content

exotic

Mapper
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

exotic last won the day on August 13 2024

exotic had the most liked content!

2 Followers

Hurtworld

  • Nick w grze
    eXo ❣
  • Znajomość gry
  • Czas gry
    997h+

Kontakt

  • Discord
    eXo#2246
  • Inne
    Steam: /id/exoftw99

Recent Profile Visitors

4545 profile views

exotic's Achievements

  1. Chodzi o czas rozstrzygnięcia top1, a nie w jaki sposób jest rozstrzygana topka, przykładowo na s1 jest nagroda za top1 na koniec wipe, jak proponujesz rozstrzygnięcie top1 na serwerze bez wipe xd
  2. Mały leak odnośnie mapy: kilka nie grywalnych wcześniej miejsc na podwieszaki zostało przerobionych lub lekko przesuniętych (pod działki), tak aby były grywalne
  3. Problem w tym że defaultowa mapa jest strasznie pobugowana, nie mówiąc już o projekcie mapy udostępnionym przez twórców, na którym tworzona była aktualna mapa hw69. Aktualnie naprawiane zostały wszystkie zgłoszone błędy (typu, łamie kogoś na respie, instant deady na evencie w namiocie, dziury w skałach na kangę oraz inne tego typu bugi), Druga sprawa to sam problem z licencją unity jaki miałem przez tydzień (4 dni pisania z supportem po 4h dziennie i nadal nic nie wiadomo xD) opóźniły poprawki na mapie. Kwestia nerfów wnęk była przedyskutowywana i poszedł ogólny delikatny nerf wszystkich wnęk, kilka z nich zostały lekko zmienione, kilka przerobione, z resztą sami zobaczycie w grze A noi jeszcze chcę pustynie wygładzić bo wydmy są takie kanciaste Przeciek w spoilerze poniżej xd
  4. Odniosę się tylko do punktu 2, mianowicie co gdybym stworzył 2-3 wersje tej mapy, które będą się różniły jedynie miejscówkami pod bazy? Podwieszaki, wnęki etc. Można wtedy wprowadzić rotację tych map, co wipe zmiana mapy, napisanie pluginu który by to robił i podpięcie go pod wipe to dla Darka żaden problem Plusy: różnorodność rozgrywki Minusy: niestety spory wzrost wagi plików (jedna wersja mapy to około 315 mb)
  5. Sprecyzuj "gdzieniegdzie" xd Nie da się wyprostować skały tworzącej łuk na podwieszaka, mogę co najwyżej dodać nową skałę, tak żeby ona stanowiła "pierwszą warstwę sufitu", umożliwi to budowania skrzynek nad głowami, bo zgaduję że o to Ci chodzi. Edit: a dobra, myślałem że o podwieszaki Ci chodzi, większość "jaskiń" ma płaski sufit.
  6. Dobra propozycja w sumie, mapa jest przystosowana pod serwery x3/x5, więc na takim x1000 to sensowne rozwiązanie zmniejszenie limitu budowania na kubiku
  7. W sumie zrobienie ruletki w stylu CS:GO, na pewno zachęci graczy do korzystania ze strony. Można to rozbudować o kilka skrzynke w klimacie hurta, kilka z dobrym lootem za monety i dzienna darmowa skrzynka np z deto i resztą innych średnich itemów (ofc szansa na deto mała/bardzo mała) tak żeby zachęcić graczy do kręcenia śmigłem... tzn ruletką Sklepy i tak są osobne już dla każdego serwera więc dodanie opcji z ruletką jest spoko pomysłem, na v2 również można coś takiego dodać
  8. Jak coś to było tylko pytanie, a nie deklaracja że coś zmienię, tak tylko sprostuję xd Kontynuujcie dyskusję na ten temat, bo chętnie poznam(y) zdanie większej ilości graczy, tylko w miarę kulturalnie
  9. W skrócie podwieszaka obniżyć, a we wnęce usunąć podwieszaka i zostawić samą wnękę?
  10. Naprawione, jednak zmiany będą widoczne dopiero od następnego wipe
  11. Najpóźniej do wieczora zostanie naprawione, dzięki za zgłoszenie Inwazja kosmitów? xd A tak na serio to statki w powietrzu nad wulkanem, są póki co tylko ozdobą
  12. SpawnCache był ustawiany i testowany na serwerze bez pluginów, najprawdopodobniej na s1 spawn koliduje z pewnym pluginem, dzięki za zgłoszenie, jutro powinno wszystko działać Co do albinosów to są one respione podczas eventu, dodane zostały 2 gniazda na nowym biomie i kilka innych zostało lekko zmodyfikowanych
  13. Ogólne informacje o mapie: Biomy: Usunięte zostało napromieniowanie ze starego biomu i zastąpione nowym biomem, który w plikach gry nazywa się: Yellow Forest. Jest to biom temperaturą będący gdzieś pomiędzy redką a pustynią, będąc bambikiem bez itemów będziecie odczuwać gorąco. Biom ten został podzielony na dwie części, które dzieli droga, poza nią jest biom radioaktywny, który do pewnego momentu nie jest zbyt szkodliwy, jeżeli za daleko się podejdzie radioaktywny opar z wulkanu zmiecie was z planszy Hangary: Wszystkie skrzynki z lootem z hangarów jakie są dostępne na mapie są teraz dostępne i możliwe do podniesienia. Co więcej nie trzeba używać do nich surfów czy boost'ów, czasami wystarczy zrobić tylko łatwy parkour. Większość hangarów nie została zmieniona w dużym stopniu - tylko kosmetyczne zmiany, z wyjątkiem małych na zimie, które zostały całkowicie usunięte i zastąpione stacją kolejową. Jeżeli chodzi o spawn wraków to na stacji kolejowej nie respią się żadne wraki, natomiast na opuszczonej farmie respią się kangi, w opuszczonej fabryce auta i quady. Większość tzw NoBuild stref na hangarach została edytowana, niektóre powiększone, inne poszerzone itd. Spawny na nowym biomie: Żelazo - przedłużona polanka żelaza między jesienią a zimą, Wapień - między czerwoną, a nowym biomem obok drogi przez nowy biom, Niebieskie - napro biom, za drogą Zielone - na czerwonej między drogą a nowym biomem, obok polanki wapienia, Czerwone - ogólnie na całym zielonym biomie, najwięcej przy kuli, Drzewo - najwięcej na zielonym biomie respi się na głównej polanie obok drogi przez biom, Bory - najwięcej respi się na głównej polanie obok drogi przez zielony biom, Sasquatche - 3 w jednym miejscu w kotlinie z krzakami, Tokary - najczęściej występujące zwierzęta na zielonym biomie Miejsce na bazy: Większość miejsc zostało dodanych na starych biomach: red, zima, pustynia, jesień, bambik. Nie oznacza to, że na zielonym biomie nic nie ma. Nie zdradzę pozycji żadnego z nich, dość dodać, że znaczna większość jest pochowana, w nieoczywistych miejscach. Większość z nich to jaskinie, znajdzie się też kilka: podwieszaków, 'studni', wnęk pod skałą stworzonych przez ukształtowanie terenu. Nie musicie martwić się o ilość miejscówek, jest ich wystarczająco dużo, jeżeli uważacie inaczej to najprawdopodobniej jeszcze nie odkryliście ich wszystkich. Areny: Stworzone zostały areny: PvPCar, PvPHangar, PvPArena, PvPDuel. Nie są one widoczne z mapy, dostać się tam da jedynie poprzez teleport, koordynaty zostały już podane administracji. Areny został utworzone w takim miejscu, że będąc na nich renderują się tylko obiekty na arenie, z tego powodu nie prawa spaść nawet 1fps. Optymalizacja: Każdy obiekt (z wyjątkiem piramid oraz wulkanu na napro) został zoptymalizowany pod względem renderowania się, działa to na zasadzie: jeżeli podejdziesz do małego obiektu na odległość 25m to on dopiero się pojawia na Twoim ekranie, wiadomo im większy obiekt tym zwiększa się odległość z jakiej jest renderowany. Starałem się zrobić to tak, żeby nie było to jakkolwiek widoczne, jednak jeśli uznacie, że coś zbyt późno się renderuje to proszę o zgłoszenie tego w temacie do którego linka znajdziecie na samym dole. Generalnie powinno to ustabilizować fps'y w większości miejsc na mapie. Screeny z mapy: Temat do zgłaszania błędów i propozycji związanych z mapą: To wszystko jeśli chodzi o oficjalne informacje odnośnie mapy, resztę musicie poznać sami. Miłej zabawy
  14. Warpy nie zostały jeszcze ustawione, dzięki za zgłoszenie 😁
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...