Jump to content

exotic

User
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

exotic last won the day on July 31

exotic had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutralny

About exotic

  • Rank
    Początkujący

Hurtworld

  • Nick w grze
    ✪ n1 ssj hw69.pl
  • Znajomość gry
  • Czas gry
    997h+

Kontakt

  • Discord
    eXo#2246
  • Inne
    Steam: /id/exoftw99

Recent Profile Visitors

795 profile views
  1. 1 raz jeśli chodzi o konkretnie mapę do hurta. Znam za to dobrze unity, w którym robiłem 3 projekty na studia xd A shigi toolsy już ogarnąłem, defaultowo był źle skonfigurowany build w unity, przez co nie działał żaden skrypt, ani shigi tools. Nudziłem się na weekendzie ostatnio, to porobiłem coś na Diemenslandzie
  2. Noo samo zabronienie budowy baz pod skałami mija się troche z celem, bo trzeba by było wtedy tego pilnować. Wystarczy "naprawić" mapę i poobniżać skały, aby usunąć większość jaskiń i problem sam się rozwiąże.
  3. Siem, gram tu już chyba z 3 lata z długimi przerwami pod różnymi nickami, ale głównie na s5. Z tego co zauważyłem to niewiele się zmieniło przez ten czas Z racji tego, że jest tu kilka serwerów z różnymi ratami: x3, x5, x15 etc. to moje propozycje nie są sprecyzowane pod kątem jednego serwera. Dobra do rzeczy. Na tej wersji hurta jest wiele niewykorzystanych przedmiotów, których twórcy nie użyli w żaden sposób, proponuje to zmienić i wprowadzić je w życie w mniejszym czy większym stopniu. 1) Yeti Horn Nigdzie chyba nie widziałem, żeby na jakimś serwerze był używany. Proponuję dodać go do dropu z Yeti, a następnie wykorzystać plugin, aby można było wymienić je za deto. Byłoby to jedyny pewny sposób na pozyskanie deto. Wtedy należałoby zmniejszyć drop deto z meteoru, kruków i hangarów, żeby utrzymać bilans. Zawsze jest to jakieś zróżnicowanie gameplayu. Mam akurat taki plugin, który napisałem, a raczej zlepiłem z kilku innych Działa w miare git i jest łatwy do skonfigurowania. Ilość yeti hornów do wymiany można ustawić w zależności od rat serwera Krótka prezentacja: 2) Czat Tutaj krótka piłka, zmieniłbym coś XD Po prostu. Kolorystyka czatu od kilku lat taka sama. Każda komenda typu /roll czy /kit po wpisaniu wygląda standardowo, niczym się nie różni od innych serwerów. Wiem, że to pierdoła i nic nie znaczący efekt wizualny ale no jestem perfekcjonistą Jak coś to chętnie pomogę przy "kolorwaniu", ofc z umiarem bo od namiaru czat lubi się zbugować. Ale gdyby wprowadzić kursywę to całkiem inaczej się to prezentuje, jeśli będzie potrzeba to mogę zaprezentować wg. mnie parę propozycji i sami ocenicie. 3) Rubin Proponuję wykorzystać rubin, jako bardzo rzadką walutę, za którą można zrobić prestiżowego rolla. Rubin ten dropiłby bardzo rzadko np. z meteorytu, lub proponuję dorzucić do niego plugin z radioaktywnym domem: Ewentualnie zamiast domku, można wykorzystać plugin ze skrzynką tego samego autora: Domek albo skrzynka respiłyby się bardzo rzadko np co 6h i leciałby z nich tylko rubin, dzięki któremu można potem zrobić rolla z prestiżowymi itemami w grze w ilościach zależnych od rat serwera. Można podpiąć to pod plugin z rolla, albo napisać od zera nowy, wykorzystując znaczną część kodu z pluginu roll. Mógłbym w sumie to posklejać, jeśli propozycja przejdzie. Oba te pluginy mam gdzieś na kompie, albo na dysku zewnętrznym. Anyway jak propozycja przejdzie to moge podesłać. 4) Pochodnie Baaaaaardzo kosmetyczna propozycja, mianowicie grałem z jakieś 1,5 - 2 lata temu na ruskim serwerze legacy i był na nim plugin, który powodował, że pochodnie same się zapalały jak tylko rozpoczynała się noc. Nie wiem jak dokładnie on działał, czy wyłączał on światło z pochodni w dzień, czy światło samo się wyłączało a on powodował tylko to, że pochodnia nigdy się nie wyłączała. Fajnie to wyglądało i pomimo zbugowanego światła z pochodni nie ingerowało to zbyt w gre, ta mapa nigdy w nocy nie była ładniejsza Ofc trzeba będzie dorzucić pochodnie do pluginu z limitem obiektów w jakimś tam range'u (tego którego wykorzystujecie np do wierteł), przykładowo 3 pochodnie na 200 metrów. 5) Diemensland ;-; Wszyscy kochamy tą mape, ale kosmetyczne zmiany jej nie zaszkodzą np. przeniesienie skrzynek których nie da się zebrać z hangarów, dodanie jakiś nowych hangarów, wykorzystanie napro, dodanie nowych hangarów, modyfikacja pustyni itd. Ponadto spoko opcją byłoby przerobienie tejże mapy na każdy serwer np - s1 - dodanie kilku niezbyt głębokich jaskiń - s2 - zablokowanie wszystkich jaskiń - s5 - to samo co na s1 - s6 - dodanie dużej ilości głębokich jaskiń Wiadomo, to tylko tak z głowy, można zmienić dużo więcej. Samo przemalowanie bambika na zielono zmienia bardzo dużo, a to przecież tylko zmiana kosmetyczna. Ja wiem, że łatwo się mówi, a ciężej zrobić. Sam mógłbym się w tym pobawić tylko musiałbym dostać wytyczne co i jak, a noi najpierw musiałbym naprawić ShigiTools, które mi nie działa XD ======================================================================================================================================================= Tyle ode mnie, mam nadzieję, że chociaż kilka propozycji przejdzie i pomoże udoskonalić serwery, które są chyba jedynym ratunkiem dla tej gry w Polsce Bardzo chętnie pomogę z każdą propozycją, ponadto jeśli ktoś ma jakieś propozycje zmiany w powyższych punktach, pisać śmiało w postach niżej. Pozdro
  4. Czy ja wiem czy nie ma dla kogo xd
  5. Okk, co do ammo, nie widziałem jeszcze, żeby ktoś kupował / sprzedawał ammo do karabinu. Mówiąc problemy pewnie masz na myśli cziterów którzy dawali hedy z tej broni. Ogólnie przez to, że aby dołączyć na serwer trzeba mieć launchera / klienta hw69 to cziterów praktycznie nie ma na serwerze więc zastanowiłbym się nad przywróceniem ammo do karabinu //edit: a właśnie, jeszcze jedna propozycja, odnośnie nasion owrongów. Czy to zostało zmienione czy po prostu tak słabo lecą? Podczas podnoszenie owrongów to tak na 10 owrongów średnio z 4 nasiona lecą, proponuje to zwiększyć, chyba że tak jak wyżej napisałem jest to zrobione specjalnie, żeby troche utrudnić
  6. Elo, mam kilka propozycji na s5. 1) Dodać drewniane fundamenty na s5. Z tego co widziałem w changelogu to na s1 testowo dodane zostały 21 maja. Nw jak się tam sprawują, ale w sumie spoko byłoby je dodać na s5. 2) Dodać żelazne dachy. Serwer s5 jest serwem, gdzie wipe jest co 2 tygodnie. Wydaje mi się, że wipe dla niektórych kończy się dużo szybciej. Moim zdaniem dodanie żelaznych dachów przedłużyłoby trochę życie na tym serwie. 3) Dodanie ammo do karabinu w locie z hangarów. *4) Tutaj bardziej pytanie. Po co jest zakaz budowana pixelartów, napisów itp? Można byłoby to znieść? atm to wszystko co mam w głowie
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...