Ogólne informacje o mapie:
Biomy:
Usunięte zostało napromieniowanie ze starego biomu i zastąpione nowym biomem, który w plikach gry nazywa się: Yellow Forest. Jest to biom temperaturą będący gdzieś pomiędzy redką a pustynią, będąc bambikiem bez itemów będziecie odczuwać gorąco. Biom ten został podzielony na dwie części, które dzieli droga, poza nią jest biom radioaktywny, który do pewnego momentu nie jest zbyt szkodliwy, jeżeli za daleko się podejdzie radioaktywny opar z wulkanu zmiecie was z planszy
Hangary:
Wszystkie skrzynki z lootem z hangarów jakie są dostępne na mapie są teraz dostępne i możliwe do podniesienia. Co więcej nie trzeba używać do nich surfów czy boost'ów, czasami wystarczy zrobić tylko łatwy parkour. Większość hangarów nie została zmieniona w dużym stopniu - tylko kosmetyczne zmiany, z wyjątkiem małych na zimie, które zostały całkowicie usunięte i zastąpione stacją kolejową. Jeżeli chodzi o spawn wraków to na stacji kolejowej nie respią się żadne wraki, natomiast na opuszczonej farmie respią się kangi, w opuszczonej fabryce auta i quady.
Większość tzw NoBuild stref na hangarach została edytowana, niektóre powiększone, inne poszerzone itd.
Spawny na nowym biomie:
Żelazo - przedłużona polanka żelaza między jesienią a zimą,
Wapień - między czerwoną, a nowym biomem obok drogi przez nowy biom,
Niebieskie - napro biom, za drogą
Zielone - na czerwonej między drogą a nowym biomem, obok polanki wapienia,
Czerwone - ogólnie na całym zielonym biomie, najwięcej przy kuli,
Drzewo - najwięcej na zielonym biomie respi się na głównej polanie obok drogi przez biom,
Bory - najwięcej respi się na głównej polanie obok drogi przez zielony biom,
Sasquatche - 3 w jednym miejscu w kotlinie z krzakami,
Tokary - najczęściej występujące zwierzęta na zielonym biomie
Miejsce na bazy:
Większość miejsc zostało dodanych na starych biomach: red, zima, pustynia, jesień, bambik. Nie oznacza to, że na zielonym biomie nic nie ma. Nie zdradzę pozycji żadnego z nich, dość dodać, że znaczna większość jest pochowana, w nieoczywistych miejscach. Większość z nich to jaskinie, znajdzie się też kilka: podwieszaków, 'studni', wnęk pod skałą stworzonych przez ukształtowanie terenu.
Nie musicie martwić się o ilość miejscówek, jest ich wystarczająco dużo, jeżeli uważacie inaczej to najprawdopodobniej jeszcze nie odkryliście ich wszystkich.
Areny:
Stworzone zostały areny: PvPCar, PvPHangar, PvPArena, PvPDuel. Nie są one widoczne z mapy, dostać się tam da jedynie poprzez teleport, koordynaty zostały już podane administracji. Areny został utworzone w takim miejscu, że będąc na nich renderują się tylko obiekty na arenie, z tego powodu nie prawa spaść nawet 1fps.
Optymalizacja:
Każdy obiekt (z wyjątkiem piramid oraz wulkanu na napro) został zoptymalizowany pod względem renderowania się, działa to na zasadzie: jeżeli podejdziesz do małego obiektu na odległość 25m to on dopiero się pojawia na Twoim ekranie, wiadomo im większy obiekt tym zwiększa się odległość z jakiej jest renderowany. Starałem się zrobić to tak, żeby nie było to jakkolwiek widoczne, jednak jeśli uznacie, że coś zbyt późno się renderuje to proszę o zgłoszenie tego w temacie do którego linka znajdziecie na samym dole. Generalnie powinno to ustabilizować fps'y w większości miejsc na mapie.
Screeny z mapy:
Temat do zgłaszania błędów i propozycji związanych z mapą:
To wszystko jeśli chodzi o oficjalne informacje odnośnie mapy, resztę musicie poznać sami. Miłej zabawy