Jump to content

Marcel.

Kierownik TeamSpeak
  • Posts

    464
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Marcel. last won the day on December 7 2024

Marcel. had the most liked content!

5 Followers

Recent Profile Visitors

53735 profile views

Marcel.'s Achievements

  1. Zmiany na s1: Zmieniony oraz ulepszony został drop nagród za event Battle Royal. Zmiany na s2: Przywrócono długość wipe infinity (no wipe). Przywrócono standardową mapę diemensland. Usunięto automatyczne eventy. Wprowadzono rangę Sponsor w itemshopie.
  2. Wipe serwera s2 odbędzie się dzisiaj o 16:00. Zgodnie z propozycjami usunięte zostały eventy i przedmioty z IS. Pozostała tylko nowa ranga `Sponsor`. Na serwer można już wejść na standardowej mapie.
  3. Zmiany na mapie: Dodano skałę na odrodzenie na czerwonej pustyni przy mainie, koło nowych hangarów. Dodano skałę na odrodzenie na pustyni przy mainie. Dodano podwieszaka na polance na bambiku. Dodano skałę blisko łuku na zimie (w stronę jesieni) tworzącą nową jaskinię. Dodano skałę blisko łuku na zimie (w stronę wiosny) tworzącą nową jaskinię. Dodano skałę, która „łata dziurę” w „gołębniku” przy małych hangarach na zimie. Dodano ściany i drzwi na arenę PvPCar (do momentu wprowadzenia automatycznego eventu PvPCar). Dodano skałę między samolotem a drogą na zimę, która tworzy płytką jaskinię. Zmieniono położenie skał na podwieszaka, aby wszystkie totemy znajdowały się na tej samej wysokości. Zmieniono położenie skały na czerwonej pustyni obok maina, blisko nowych hangarów, aby umożliwić budowę podwieszaka. Obniżono wysokość łuku w górach na czerwonej pustyni. Zmniejszono głębokość maina na wiośnie obok farmy, na wiośnie w górach obok zimy oraz na wiośnie obok polanki. Zmniejszono głębokość maina na zimie obok polanki wapnia. Zmniejszono głębokość maina na jesieni obok zimy oraz na czerwonej pustyni blisko nowych hangarów, aby main był na 2 totemy zamiast na 4. Poprawiono hitboxy sarkofagów na arenie do dueli, zmieniając „mesh” na „box”. Zaktualizowano hangar na arenie PvPHangar, zamieniając ściany na kontenery. Zmniejszono wielkość kontenera obok kuli, w którym respi się skrzynka. Usunięto kilka nierówności terenu na jesieni. Usunięto zbugowany mur na arenie PvPCar. Usunięto kilka zbugowanych skrzynek na arenie PvPArena, które powodowały natychmiastowe zgony przy wejściu pod nie. Przywrócono „nową starą” miejscówkę na mapie, znaną jako „JONTY”, zbalansowaną po wcześniejszym znerfieniu w dawnej aktualizacji. Zmieniono położenie skał na podwieszaka, aby wszystkie totemy znajdowały się na tej samej wysokości. Zmieniono położenie skały na czerwonej pustyni obok maina, blisko nowych hangarów, umożliwiając postawienie na niej 4 totemów. Usunięto błędy na mapie zgłoszone przez graczy: Zbugowaną teksturę skały na wiośnie obok farmy. Zbugowane tekstury skał na kanapce na zimie. Zbugowaną teksturę skały na pustyni obok piramid, gdzie spadał meteoryt. Usunięto interior kościoła na Napro, który powodował spadek FPS o około 15. Zmiany na s1: Zwiększono drop bursztynu z dużych skałek. Zwiększono drop tłuszczu. Zwiększono drop kolorów. Zwiększono resp skrzynek na hangarach deto x2/amunicja.
  4. Zapraszamy Was na debatę, która odbędzie się w sobotę, 30 listopada o 19:00. Chcemy porozmawiać z Wami o przyszłości społeczności, Waszych pomysłach i tym, co możemy wspólnie ulepszyć. Chcemy, żebyście byli częścią tych zmian, więc nie przegapcie tej okazji! Link do nowego Discord: discord.gg/NevdmsYHEM Do zobaczenia na debacie! 😊
  5. @ Matheo0192 opuszcza stanowisko administracji TS. @ exotic opuszcza stanowisko administracji TS. @ MastereQ opuszcza stanowisko administracji TS.
  6. WIPE został przeprowadzony na serwerze s1.
  7. Temat WIPE na serwerze s2 został poruszany tutaj i nie jest obecnie planowany:
  8. WIPE na serwerze S2 odbył się niedawno i w najbliższym czasie nie jest planowany. Serwer jest serwerem typu infinity WIPE, co oznacza, że każdy gracz może grać w swoim tempie, bez presji czasowej. Jeśli pojawią się propozycje dotyczące zmian na serwerze, zachęcamy do otwarcia nowego tematu na forum, aby mogły zostać przedyskutowane przez graczy.
  9. Wiadomość automatyczna: Twój temat jest niekompletny. Zastosuj się do przypiętego wzoru obowiązującego w tym dziale, tak aby temat przynajmniej zawierał wszystkie wymagane dane i aby poprawić jego czytelność. Nie zakładaj nowego tematu tylko użyj opcji 'edytuj'.
  10. Jaki komunikat się wyświetla? Postaraj się opisać bardziej szczegółowo w czym problem.
  11. @ KonDraT zostaje przyjęty na stanowisko Nowy Admin TS.
  12. Rubiny to cenny item, który można zdobyć na eventach. W tym poradniku opiszemy, jak można zdobyć rubiny i jak można je wykorzystać. 1. Zdobycie rubinów Rubiny pojawiają się w specjalnej budzie, która pojawia się na mapie co godzinę. Aby zdobyć rubiny, musisz odnaleźć tę budę i zbierać wszystko, co znajdziesz w środku. 2. Wykorzystanie rubinów Zbierając rubiny, odnosimy je do świątyni wymian. Po dotarciu na miejsce, kliknij przycisk E lub wyrzucamy rubin (w obszarze wskazanym na poniższym screenie), aby dodać punkt dla naszego klanu. 3. Nagrody Dla najlepszego klanu, który zbierze najwięcej rubinów, przewidziana jest nagroda w postaci VIPa dla założyciela klanu na okres wipe. Dlatego warto współpracować z innymi graczami i zorganizować zgraną drużynę, aby zdobyć jak najwięcej rubinów i wygrać nagrodę. Obszar, w którym znajduje się świątynia wymian, jest wolny od PVP, co oznacza, że nie musisz martwić się o ataki ze strony innych graczy. Uwaga! Dalej można otrzymać obrażenia od dynamitu/c4. To wszystko, co musisz wiedzieć o zdobywaniu i wykorzystywaniu rubinów na naszych serwerach. Ciesz się grą i bądź ostrożny!
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...