Zmiany na mapie:
Dodano skałę na odrodzenie na czerwonej pustyni przy mainie, koło nowych hangarów.
Dodano skałę na odrodzenie na pustyni przy mainie.
Dodano podwieszaka na polance na bambiku.
Dodano skałę blisko łuku na zimie (w stronę jesieni) tworzącą nową jaskinię.
Dodano skałę blisko łuku na zimie (w stronę wiosny) tworzącą nową jaskinię.
Dodano skałę, która „łata dziurę” w „gołębniku” przy małych hangarach na zimie.
Dodano ściany i drzwi na arenę PvPCar (do momentu wprowadzenia automatycznego eventu PvPCar).
Dodano skałę między samolotem a drogą na zimę, która tworzy płytką jaskinię.
Zmieniono położenie skał na podwieszaka, aby wszystkie totemy znajdowały się na tej samej wysokości.
Zmieniono położenie skały na czerwonej pustyni obok maina, blisko nowych hangarów, aby umożliwić budowę podwieszaka.
Obniżono wysokość łuku w górach na czerwonej pustyni.
Zmniejszono głębokość maina na wiośnie obok farmy, na wiośnie w górach obok zimy oraz na wiośnie obok polanki.
Zmniejszono głębokość maina na zimie obok polanki wapnia.
Zmniejszono głębokość maina na jesieni obok zimy oraz na czerwonej pustyni blisko nowych hangarów, aby main był na 2 totemy zamiast na 4.
Poprawiono hitboxy sarkofagów na arenie do dueli, zmieniając „mesh” na „box”.
Zaktualizowano hangar na arenie PvPHangar, zamieniając ściany na kontenery.
Zmniejszono wielkość kontenera obok kuli, w którym respi się skrzynka.
Usunięto kilka nierówności terenu na jesieni.
Usunięto zbugowany mur na arenie PvPCar.
Usunięto kilka zbugowanych skrzynek na arenie PvPArena, które powodowały natychmiastowe zgony przy wejściu pod nie.
Przywrócono „nową starą” miejscówkę na mapie, znaną jako „JONTY”, zbalansowaną po wcześniejszym znerfieniu w dawnej aktualizacji.
Zmieniono położenie skał na podwieszaka, aby wszystkie totemy znajdowały się na tej samej wysokości.
Zmieniono położenie skały na czerwonej pustyni obok maina, blisko nowych hangarów, umożliwiając postawienie na niej 4 totemów.
Usunięto błędy na mapie zgłoszone przez graczy:
Zbugowaną teksturę skały na wiośnie obok farmy.
Zbugowane tekstury skał na kanapce na zimie.
Zbugowaną teksturę skały na pustyni obok piramid, gdzie spadał meteoryt.
Usunięto interior kościoła na Napro, który powodował spadek FPS o około 15.
Zmiany na s1:
Zwiększono drop bursztynu z dużych skałek.
Zwiększono drop tłuszczu.
Zwiększono drop kolorów.
Zwiększono resp skrzynek na hangarach deto x2/amunicja.