Skocz do zawartości

[Odrzucone][Helper] adi888

adi888

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na forum: adi888
Nick w grze: adi888 
Imię: Adam
Mikrofon: Oczywiście  
Mutacja: Jest ;]
Znajomość regulaminu: 8/10
Znajomość gry: 7.5/10
Czas jaki możesz poświecić serwerowi: Czasami jak siedzę to i kilka godzin , a czasami to i nocki  Ogólnie podoba mi się i gram nie jestem w stanie jednoznacznie określić czasu.
Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Na waszym serwerze nie ale jestem programistą , posiadam własny serwer (na innej arenie). Funkcję właściciela mojego serwera sprawuję od 2-3 lat
także raczej nie jest źle a komendy to nie problem  
Coś o sobie: Mam na imię Adam. Mieszkam w województwie mazowieckim. Moją pasją są komputery a szczególnie chodzi mi o Software <3 Lubię programować i cały czas rozwijam 
się własnymi siłami w tym kierunku. Cóż lubię pograć w piłkę nożną. Na serwerze raczej większość osób mnie zna , mam nadzieję że od tej pozytywnej strony 
Dlaczego ty: Jestem często na serwerze gdy nie ma żadnego Helpera a jest tak często. Wtedy trzeba popilnować porządku na czacie bo cóż gracze się zapominają że nie piszą w notatniku :) 

Pozdrawiam NieMogeTak, Riki, eN i wszystkich z Huna <3 

• Kierownik Hurtworld

Tłumaczę.

Huna (klan) nie istnieje (bo się rozpadła) . Przynosi złe wspomnienia (nie chcemy wracać do czasów kiedy ten klan istniał, ponieważ zostaliśmy wystawieni) Więc nie napominaj o niej lepiej (chodziło o pozdrowienie nas i wszystkich z w/w klanu)

Napisałeś, że spędzasz dużo czasu na s5. I nie ma wtedy żadnego Helpera (dodałeś, że jest tak często) . Pytam się czy jesteś tego pewny bo z tego co wiem Helper tego serwera poświęca mu ogrom czasu, zwłaszcza w godzinach popołudniowo/nocnych.

Pozdrawiam bezklanowo ;-)

15 godzin temu, truman233 napisał:

Zła opinia graczy i moja osobista też....

Posiada własny serwer, co może rodzić konflikt interesów i ew. celowe działanie na niekorzyść tej serwerowni.

Jestem na NIE

To serwer innego typu ;]