Skocz do zawartości

[Przyjęte][Helper] RYKzYT

RYKzYT

Rekomendowane odpowiedzi

• Nick na forum: RYKzYT
  • Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas: RYKzYT
  • SteamID: 76561198244445832
  • Imię: Maciek
  • Mikrofon: Tak posiadam blue yeti
  • Mutacja: Głos bardzo tonowy (ludzie po głosie mówią że mam 30 lat)
  • Znajomość regulaminu: 9/10
  • Znajomość gry: 8/10 
  • Czas jaki możesz poświecić serwerowi: od 5 do 10 godz zależy od dnia
  • Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Byłem moderatorem, który zajmował się eventami i ludzie byli bardzo zadowoleni nie z nagród a z pomysłu na event
  • Coś o sobie: Mam 18 lat jestem grafikiem, PhotoShop używam przez 5 lat i wykonuje fajne prace chodzę do szkoły i po szkole lubię grać na serwerze s9 [x1000][Steam]
  • Dlaczego Ty: Myślę, że przyda się jeszcze jeden helper, bo nie zawsze jeden helper ma czas, żeby nadzorować zachowanie graczy.
W dniu 4.01.2019 o 16:41, Kolba napisał:

Nadal nie poprawiłeś tytułu tematu. 🤔

A tak poza tym, to podanie krótkie, aczkolwiek myślę, że ciekawe. Potrzebny jest helper na s9, więc myślę, że można dać mu szansę. ;)

Już poprawiłem ale nwm czy teraz jest dobrze bo nie wiem w czym jest błąd

ze względu na to iż było z tym podaniem taki wielki problem aby dociągnąć go do prawidłowej formy i widoczne problemy z czytaniem ze zrozumieniem i dostosowaniem się do wzoru pod podanie w chwili obecnej odrzucam podanie mimo że przydałby sie jeszcze jeden Helper

napisanie podania prawidłowo nie jest aż tak trudno tobie to jednak znacznie sprawiło trudności choć byli już młodsi którzy za pierwszym razem napisali rozbudowane podania i nie było z nimi problemu

tutaj ewidentnie problem jest 

nie skreślam twojej kandydatury całkowicie dlatego za jakiś czas 2 tygodnie lub miesiąc możesz spróbować ponownie (w regulaminie jest że po tygodniu już można, ale to by było już zbyt łatwe bo by wystarczyło kopiuj i wklej zrobić)

• Kierownik Hurtworld