Jump to content
papieszu

s1 [Przyjęte][Helper] Papierzak

Recommended Posts

• Nick na forum: papieszu
  • Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas: Aktualnie Papierzak, inne nicki to min: Joker, D3mon, Starszy Simba
  • SteamID: 76561198982966876
  • Klan/Ekipa w jakiej grasz: 420
  • Imię: Damian
  • Mikrofon: Tak
  • Mutacja: Tak
  • Znajomość regulaminu: Tak
  • Znajomość gry: Tak, posiadam około 4.5k godzin
  • Czas jaki możesz poświecić serwerowi: Dość sporo gdyż uczę się w weekendy, od tego wipe mam w aktualnej chwili chyba 26 godzin.
  • Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Tak pełniłem te funkcję z tego co pamiętam prawdopodobnie na którymś z waszych serwerów, ewentualnie była to inna serwerownia
  • Coś o sobie: Mam na imię Damian, gram w hurtworlda od ponad 4lat. Interesuję się e-sportem, motoryzacją oraz edytowaniem zdjęć/muzyk w różnych programach. Z charakteru raczej zazwyczaj spokojny. Na serwerowni hw69 gram już dość sporo oczywiście też ze sporą przerwą ponad jak się nie mylę 6-9miech, kiedyś też posprzeczaliśmy się z jednym z administratorów z tego została nałożona kara oraz pkt ostrzeżenia.
  • Dlaczego Ty:  Myślę, że ja ponieważ pełniłem taką funkcję już nie jednokrotnie w wszelakich grach typu mc, cs 1.6, cs:go itp. Oraz na serwerze nie wliczając el_patrona to nie widać praktycznie nikogo późniejszymi wieczorami.
  • Like 1

Helper nie powinien oszukiwać graczy. Jestem na nie :/ 

1 minutę temu, ImxAdy napisał:

Helper nie powinien oszukiwać graczy. Jestem na nie :/ 

Nie oszukuję, możesz wejść na serwer i popytać się dziś zrobiłem dość sporo wymianek, także legit

2 godziny temu, papieszu napisał:

Nie oszukuję, możesz wejść na serwer i popytać się dziś zrobiłem dość sporo wymianek, także legit

Byłem przy sytuacji gdzie oszukałeś :/ Wyjaśnialiśmy ją na ts :D 

5 minut temu, ImxAdy napisał:

Byłem przy sytuacji gdzie oszukałeś :/ Wyjaśnialiśmy ją na ts :D 

To wtedy był mogę uznać przypadek, na tym wipe jak wejdziesz to sam zobaczysz ^^