Skocz do zawartości
  • 0
Riniteox

itemv2 Propozycje zmian na serwerach Item V2

Pytanie

Mam propozycję odnośnie aktualnie wyłączonego/nieistniejącego servera 9 który był planowany jako ItemV2 
Ogólnie odnoszę wrażenie że ta wersja gry pozwala na znacznie więcej tylko brakuje niektórych aspektów Hurtworld (z 0.3.8.9)
Ale chyba najbardziej fajną rzeczą w grze są hangary a jak dotąd na serverach ItemV2 (np.s7 )występuje zamiennik w postaci eventów oraz możliwości zamówienia sobie pojazdu przez co gra po czasie staje się nużąca.

Jeżeli była by możliwość włączenia klasycznych hangarów oraz usunięciu niektórych komend (np. /warp [chodzi mi o teleportowanie się wszędzie zamiast normalniej eksploracji,ewentualnie jakieś event warp co jakiś czas],/kit [za duża ilość możliwości użycia komendy np./kit food/jedzenie w nieskończoność] 
Dobra może wystarczy tego na razie może ktoś inny ma również jakieś pomysły :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 godzin temu, Riniteox napisał:

samego łażenie nie było przypadkiem tak (oczywiście mogę się mylić) ze na hangarach były kontenery do których najpierw musiałeś  się dostać a później dopiero dropiłeś ?

Z wchodzeniem do hangarów to nadal jest krążenie wkoło po określonych ściśle miejscach w celu zdobycia darmowych przedmiotów - i właśnie w którymś devblogu doczytałem się, że tego własnie twórcy chcą uniknąć.

 

Może zróbmy tak: niech każdy wypisuje w tym temacie swoje śmiałe propozycje rzeczy jakie widziałby do wprowadzenia na serwerach na ItemV2,  a ja przemyślę na ile da się to nadrobić pluginami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Serwer s9 był/istniał jako v2, ale został tymczasowo wyłączony ze względu na spadek zainteresowania v2. 

Ad. Hangary. Twórcy gry uznali, że są bez sensu, gdyż to mało ciekawe i darmowe rozdawanie przedmiotów wynikające z samego łażenia wkoło po jakimś obszarze niewnoszące nic do gry (a według Ciebie to ma być ciekawsze niż eventy?). Nie mówię tutaj o jakichś już całkowicie brakujących elementach jak wspomniane auta. Jest to wersja eksperymentalna i nie wszystko musi się jeszcze dać wydropić.

Ad. Kity, warpy i darmowy loot z hangarów, a nie z eventów. Dobrze jakby się wypowiedziało więcej osób.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
36 minut temu, !Dark! napisał:

Serwer s9 był/istniał jako v2, ale został tymczasowo wyłączony ze względu na spadek zainteresowania v2

Może dlatego ze po paru godzinach niema co robić

 

40 minut temu, !Dark! napisał:

Nie mówię tutaj o jakichś już całkowicie brakujących elementach jak wspomniane auta

Zdobycie jakiegokolwiek pojazdu było czym zajmującym a nie po prostu wyfarmić wymagane itemki i zamówić xD

 

42 minuty temu, !Dark! napisał:

Twórcy gry uznali, że są bez sensu, gdyż to mało ciekawe i darmowe rozdawanie przedmiotów wynikające z samego łażenia wkoło po jakimś obszarze niewnoszące nic do gry (a według Ciebie to ma być ciekawsze niż eventy?)

samego łażenie nie było przypadkiem tak (oczywiście mogę się mylić) ze na hangarach były kontenery do których najpierw musiałeś  się dostać a później dopiero dropiłeś ?

 

45 minut temu, !Dark! napisał:

Ad. Kity, warpy i darmowy loot z hangarów, a nie z eventów. Dobrze jakby się wypowiedziało więcej osób

 No oczywiście ze fajnie by było jak by się ludzie wypowiedzieli co o tym myślą 
Jak dla mnie po prostu  ItemV2 jest lepszą wersją pod względem wydajności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Riniteox
      Czy serwer 9 nie miał być na ItemV2 po wejściu na serwer pisze ze niby tak
    • Przez MrChudzik
      Czesc. Moj znajomy ma taki oto problem z Hurtwolrd nonsteam. Otoz kiedys mial dwa monitory, glowny i boczny (nazwe je tak zeby bylo latwiej rozpoznac). Ustawil sobie w ustawieniach zeby hurt odpalal mu sie na bocznym a na glownym mial inne rzeczy. Boczny monitor pewnego razu dostal w pysk (doslownie) i odmowil posluszenstwa. Teraz po przerwie w graniu chcielismy powrocic do Hurta, ale gra dalej wlacza sie na bocznym monitorz (ktorego juz nie ma), na glownym jest tylko przez chwile jakis napis poczym nic sie nie dzieje. Czy jest mozliwosc resetu ustawien gry, zeby ta znow domyslnie wlaczala sie na glownym monitorze? Moze jakas komenda na steam (po dodaniu hurta jako gry z poza steam?). Jakis pomysl jak to naprawic? Z gory dzieki
       
    • Przez ciuuX
      mam orginalnego hurtworlda i nie moge wejść na s11 
    • Przez !Dark!
      Ukazała się właśnie kolejna aktualizacja wersji eksperymentalnej Hurtworld ItemV2 patch 0.5.5.0.
       
      Pełna lista zmian:
      Added player connection queue for full servers Reserved slots can be added with the addreserved console command similar to addadmin Several serverside optimizations Optimized structure downloads Many new gear items added Balance tweaks to several gear items Changed several gear crafting recipes so they work as upgrades transferring the installed fragments from the upgraded item into the new one Removed pushing force from primary attack on spear, added secondary attack that only applies push force Fragments have been categorized into 3 rarity tiers (uncommon, rare, legendary) Fragments can now be recycled into fragment dust through the right click context menu Fragment cases can be crafted from the wood workbench that give a random fragment from the appropriate tier when opened Reduced steepness of many hills Added no build areas to player spawn points that were missing them Changed how rare creature spawns are calculated to give a more consistent spawn rate Rare creature health increased Rare Gavkus no longer run away Fixed incorrect effect zone positions on Ultranium and Mondinium resource nodes Player animators are now properly culled when off screen [SDK] Fixed inspector issues with EntityBinaryEffect and EffectZoneBuilder [SDK] Base content general clean up  

    • Przez !Dark!
      Ukazał się przed chwilą nowy patch 0.5.4.2 Hurtworld ItemV2 naprawiający problem ze znikającymi ścianami.
       
      Pełna lista zmian:
      Changed the way rare creatures are spawned to be more consistant Fixed entity overflow on initial connection to a busy server Fixed massive server lag spike whenever a player connects Increased enforcement for server simulated projectiles to deny hits for clients when their structures bug out Rebalanced armor and size coefficient values for small doorways Added failsafe for meteors and airdrops to not leak if something goes wrong Fixed memory leak on binary effects  

       
      Nowy klient Hurtworld nosteam itemv2 do pobrania w naszym dziale download.
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×