Skocz do zawartości

Orlikus

Użytkownik
    18
  • Ostatnia wizyta

Hurtworld

• Nick w grze
    Orlik [Nie Ma mnie]
  • Znajomość gry
  • Czas gry
    965h

Ostatnie wizyty

912 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Orlikus

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputacja

1. @TraIneR Staram się znaleźć czas na komputer, lecz teraz jest problem "Koniec Ferii" oraz "Praca na Gosp." Bądźcie pewni, że grafiki będą jeszcze w tym tygodniu
  2. @TraIneR oraz @Marcel. przykro mi, lecz grafiki będą dopiero za 3-4 dni, moja licencja w photoshopie się już skończyła. Czekam na przelew PayPal'a, od razu zacznę coś działać Potrwa to ok 3-4d. Przepraszam za opóźnienie,
  3. @TraIneR Zastosuj się do wzoru (Czytaj dokładniej)
  4. @Neyst, @marszol Proszę bardzo. Panowie, ciężko jest cokolwiek zrobić jeżeli dajecie praktycznie te same wzory Więcej oznak szczególnych bym prosił
  5. Iż jestem grafikiem na wysokim poziomie oraz lubię się tym dzielić, to postanowiłem stworzyć dla was temat gdzie możecie zamawiać prace graficzne dla siebie. Grafiki wykonuje w wolnej chwili oraz gdy mam chęci, wiec pisząc zamówienie bądź cierpliwy a nadejdzie twoja kolei. Co tworzę? Większość grafik wymienionych niżej, potrafię tworzyć również w rodzaju gif! Aktualnie potrafię wykonać typ grafik: - Avatary - Banery (FB,YT,FORUM) - Sygnaturki - Overlay'e - Loga - Sygnaturki I wiele więcej! (O inny typ grafiki również można się zgłaszać) PS: Proszę zamawiać po 1 grafice w 1 wzorze. Wzór: Bez niego nie podejmę się wyzwania ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Przykładowo! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Typ grafiki: Avatar Rodzaj grafiki: gif Wymiary: 200 x 200 Kolorystyka: HurtWorld Tematyka: Bambik, rajd Dodatkowe zachcianki: chciałbym aby w grafice pojawiło się: [LINK do grafiki] Dłuższy opis: Chciałbym aby pasowało do ... -----------------------------------------