Skocz do zawartości

[Odrzucone][Helper] Ciprok

ciprok

Rekomendowane odpowiedzi

• Nick na forum: ciprok 
  • Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas: ciprok , ciprok hw69.pl
  • SteamID: 76561198237803906
  • Imię: Paweł
  • Mikrofon: Posiadam 
  • Mutacja: Jest
  • Znajomość regulaminu: 7/10
  • Znajomość gry: 9/10
  • Czas jaki możesz poświecić serwerowi: Mogę poświęcić od 4-10h  dziennie
  • Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Nie pełniłem takiej funkcji
  • Coś o sobie Mam na imię Paweł, jestem z Małopolski grać w hurta zacząłem ok 1 rok temu dzięki przyjacielowi spodobała mi się gra i do teraz gram z fascynacją. Hurtworld stał się dla mnie grą nr 1 i nie przestaje w niego grać a pyzatym nie mam życia bo jestem informatykiem więc gram w hurta 😊
  • Dlaczego Ty: Denerwuje mnie ciągłe obrażanie przez innych graczy i nie mówię tylko o sobie. Składam to podanie żeby się pozbyć nieporządku :) Lubię pomagać innym nawet tu w grze sam nowym pomagam bez problemu. Sumiennie i starannie wykonuję powierzoną mi pracę :)
    •  
  • Muuurio zmienił(a) tytuł na [Odrzucone][Helper] Ciprok

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK