Skocz do zawartości

[Odrzucone] [Helper] ★Rocket★

Rocket966

Rekomendowane odpowiedzi

• Nick na forum: Rocket966
  • Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas★Rocket★
  • SteamID: 76561198240480698
  • Imię: Marek
  • Mikrofon: Tak
  • Mutacja: Tak
  • Znajomość regulaminu: tak
  • Znajomość gry: Tak ponad 700h na steam i ponad 600 na nosteam
  • Czas jaki możesz poświecić serwerowi: Czasu zazwyczaj mam dużo . Zdarzają się dni gdzie gram mniej , np wyjście z dziewczyna itp :D
  • Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Kiedyś byłem helperem na PLHW ale przez krótki czas bo przeszedłem na hw z steam
  • Coś o sobie: Nazywam się Marek mam 18 lat cały czas się uczę, gram w hw od paru lat . Mam już jakieś doświadczenie w tej grze troszkę godzin juz mam , znam ją jak własna kieszeń . nw co tu jeszcze mogę o sobie napisać ponieważ nie potrafię o sobie mówić , wole pogadać np ts  :D
  • Dlaczego Ty: Składam podanie na helpera ponieważ widzę ze zaczyna źle się dziać na serwerze , dużo ludzi lata na bhop i używa espa jest to trochę uciążliwa gra , Przyda sie taki helper na serwerze . Na serwerze nie byłowidać za bardzo administracji aż do tego wpie , ale zauważyłem ze administracja wchodzi zazwyczaj wieczorami a od rana serwer wariuje i ludzie są bardzo wulgarni nie jest to przyjemne patrzeć na taki chat nie wspomnę o oszukiwaniu podczas wymian , dużo ludzi płacze przez to na grze   :D Mam nadzieje na pozytywne rozpatrzenie podania i mam nadzieje ze pomogę w małym stopniu serwerowni
  • DZIĘKUJE I POZDRAWIAM :D

Dużo ludzi płacze na grze przez wymiany i tam oszustwa czyli ty zostaniesz nwm jakimś obrońcą ludzi oszukanych czy bedziesz ścigać złych złodziejaszków ? Jako helper musisz pokochać płacz na grze bo stale sie to widzi i słyszy, ludzie o wszystko płaczą  a ty z tym nie wygrasz 

8 godzin temu, marszol napisał:

A co jako helper zrboisz ze mają espa i bh?

W małym stopniu udało by się pozbyć ten chwast z serwera 😁 oczywiście z pomocą właścicieli