Skocz do zawartości

[Odrzucone][Moderator] StarK

StarKo

Rekomendowane odpowiedzi

• Imię: Christian
  • Nick na forum: StarK
  • Znajomość regulaminu [0-10]: 9
  • Znajomość funkcji moderatora [0-10]: 9
  • Czas jaki możesz poświęcić na forum (dziennie): 1-6 h
  • Coś o sobie: Mam na imię Christian i pochodzę z woj. Pomorskiego. Na co dzień jestem ucznieć I klasy technikalnej na kierunku Technik Elektronik. Moją odskocznią od nauki są przyjaciele/znajomi, muzyka i motoryzacja. Gry to czyste umilenie wolnego czasu :). Lubię pogrywać również w takie tytuły jak Cs:Go, Fortnite, Paladins, ETS2 czy też MTA. 
  • Dlaczego Ty: W tym punkcie chciałbym wciąć pod uwagę jedną rzecz :) Osoba rozpatrująca moje podanie pomyśli sobie teraz... Kto to jest ten StarK? A no StarK to jest ogólnie gracz na serwerach Hw69.pl od dobrych 2 miesięcy. Pytasz się pewnie, "dlaczego wcześniej go nie widziałem na forum/serwerze". A no dlatego że na forum nie wypowiadałem się zbyt często, a na serwerze s1 grałem zazwyczaj późnym wieczorkiem ;) Wydaje mi się że jako moderator forum prowadzę nowe możliwości reklamowania serwera i pomogę wielu graczom na odnalezienie się na serwerze :) 
  • Pomysły na rozwój sieci: Wydaje mi się że przede wszystkim trzeba punktować w reklame multimedialną, czyli np. Youtube lub Twitch. Wydaje mi się jednak że ta pierwsza opcja jest bardziej efektywna, gdyż większość pewnie właśnie tam przesiaduję całymi dniami :). Można by również popchnać rozwój sieci w nowe rozwiązania pod względem skryptów które wprowadzane są na serwer :) Szczerze na skryptowaniu na hurtworldzie się nie znam, ale kto wie jakie mozliwości czają się w technikach serwera :)

Widzę że lecisz na głębokie wody 😂

Moderatora nie sądzę że dostaniesz tak od razu nie będąc nigdy helperem, dlatego że jak już jesteś tym helperem z jeden miesiąc może więcej to osoby z administracji jak i z gry poznają cię i daje swoje plusy tzn... mają do cb zaufanie.

Na Nie