Skocz do zawartości

[Przyjęte][Helper] Shaft

Shaft

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na forum: Shaft

Nick w grze: Shaft

Imię: Michał

Wiek (min16): 22

Mikrofon: Jest

Mutacja: Jest

Znajomość regulaminu: 8/10 ale nie jest problem się podszkolić.

Znajomość gry: 100%

Czas jaki możesz poświecić serwerowi: Minimalnie 3-4h dziennie.

Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Nie, będzie to pierwszy raz. Wszystkiego trzeba spróbować.

Coś o sobie: Mam na imię Michał, lat 22, pochodzę z małej miejscowości w województwie dolnośląskim. Jestem informatykiem z zawodu, lecz pracuję w innej branży. Studiuję zarządzanie na II roku. W wolnym czasie gram pc/ps4. Teraz z racji tego, że zima nastała siedzę w ciepłym mieszkanku i mam troszku więcej tego czasu. Lubię whisky z lodem.

Dlaczego ty: Dlaczego ja? Był taki program ale nie polecam. Ale zmierzając do sedna wypowiedzi... jestem człowiekiem opanowanym, który lubi spokój i porządek. Tymi własnie cechami zamierzam się kierować się w wypełnianiu obowiązków jako opiekun.

Pozdrawiam serdecznie Shaft :) 

Shaft jest moim dobrym kolegą. Zawsze jest opanowany i potrafi się kontrolować lecz nie pozwoli sobie wejść na głowę kiedy trza to lepe sprzeda (co się szanuje). Przywódcą nie jest złym zawsze wie na jaki bs iść. Dodatkową zaletą mojego szanownego kolegi jest to że jest fanem BMW.

Oddaję swój głos na niego bo głos na shafta to głos na lepszego hurt worlda

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!