Jump to content
Sign in to follow this  
!Dark!

Aktualizacja blokady podczas rajdu - Raid Mode

Recommended Posts

Aktualizacja wprowadza tak zwany tryb "Raid Mode" w miejsce starego "Ogłuszenia". System został gruntownie przebudowany i zoptymalizowany by jak najmniej lagował, a wprowadzone zmiany dają spore możliwości na dalszy jego rozwój i przystosowanie/blokowanie praktycznie dowolnie innych czynności w grze w "trybie rajdu". Nazwa wyróżniać go ma od dotychczas również stosowanej na niektórych serwerach całkowitej nocnej blokady rajdów tzw. Raid Block.

Raid Block - obowiązuje na całej mapie w określonych godzinach i jest całkowitą blokadą możliwości rajdowania.
Raid Mode - obowiązuje lokalnie i oznacza zmianę trybu systemów na bardziej przystosowane do rajdów (jak np. lokalna blokada TP).
 

Na ten moment istotniejsze zmiany w odróżnieniu do Ogłuszenia:

  • blokuje już samo plantowanie C4
  • pojawia się komunikat o wygaśnięciu blokady
  • udoskonalona blokada na gracza, gdyż do tej pory nie działała w pełni poprawnie i było możliwe odbiegnięcie od miejsca blokady
  • dodatkowy bonus expa za znajdowanie się pod wpływem Raid Mode o wartości 100 exp za każdą minutę i bezpośrednio w strefie 100-500 exp/minuta
  • strefa rozszerzona przy pomocy czynności o wyższych parametrach powoduje zwiększenie maksymalnych zasięgów również dla czynności o niższych parametrach, jednak osiągnięty max z czasem ulega zmniejszaniu (przykładowo pojedynczy inicjujący strefę wybuch C4 daje 4 minuty i zasięg 7 działek i na tyle maksymalnie może też już teraz rozszerzać samo plantowanie C4, które do tej pory miało tylko max 1 minutę i do 5 działek)

 

Długość czasu blokad zależ od ilości wykonanych czynności danego typu. Pierwszy czas to domyślny gwarantowany, drugi to maksymalny jaki można osiągnąć:

  • 30 sekund - 1 minuta dla: rzucenie dynamitem (potencjalna agresja) (promień 5-7 działek)
  • 15 sekund - 1 minuta: plantowanie C4 (promień 4-5 działek)
  • 3 - 5 minut: używanie maszyny rajdującej (promień 5-7 działek)
  • 4  - 8 minut: eksplozja C4, upadek Meteoru (promień 7-12 działek)
  • 30 sekund - 2 minuty: dla pozostałych wybuchów (dynamit itp) (promień 5-7 działek)

 

Zainicjowana blokada przerywa trwające teleporty. W praktyce czas maksymalny osiąga się po użyciu np.: dynamitu 10 razy w ciągu jednej minuty, bądź eksplozji 10 C4 kolejna po wybuchu poprzedniej w ciągu 2 minut. Ponadto użycie czynności o wyższych współczynnikach rozszerza maksymalny zasięg/czas także dla tych o niższych, jednak zmniejsza się on stopniowo także z upływem czasu. Testowo dla prześledzenia działania systemu udostępniona została także komenda /raidmode. Nie ma jednak gwarancji, że będzie ona dostępna na dłużej.

 

RaidMode.thumb.png.a62fbf0e21fb6242ba002e714f3021fe.png

  • Like 4
  • Awesome xd 1

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By szumi
      Witam mam trzy sprawy do obgadania.
       
      1. Meteor spada zawsze w te same spoty oczywiście nie co meteor tak samo ale meteor ma przypisane przypuścmy na jesieni 3 lokalizacje, ludzie budują bazy na meteorze co im mocno ułatwia + przejmowanie meteorów staje się dla nich prostsze. Proponował bym dodać losowe miejsca na meteor w postaci takiej, że kiedy spada na jesieni to nie jesień przy pustyni, jesień przy statku czy jesień na polance za podwieszakiem kula, tylko np. może spaść dosłownie w losowym miejscu np. na jakiejś skale i wydupczyć komuś w baze bo po prostu było by to nie mniej nie określone, zabawa by była przy szukaniu meteora oraz większe szczęście przy znalezieniu. Zwiększyło by to motyw i ilość walk pvp car z czym wiążę się survival urozmaiciło rozgrywkę ze względu takiego że ludzie by nie budowali baz.
       
      2. Raidmode na meteorze, zmienił bym czas raidmode. Według mnie raidmode powinien trwać odkąd meteor spadnie do 2 minut po wybuchu tzn. jeżeli przybiegniesz na meteor w momencie jak jest 5 min do wybuchu dostajesz 5min raidmode, w momencie jak wybuchnie znowu dostajesz dwie minuty. Irytujące jest natomiast to kiedy jest jeden gościu na meteorze i nagle do niego pięć osób teleportuje bo załóżmy czeka od początku meteorytu przy nim.
       
      3. Zakaz obudowania meteoru. Nie rozumiem tego zakazu skoro załóżmy zbuduje sobie baze która jest dosyć blisko meteoru przykładowo meteor jesień przy pustyni są dwa spoty na baze jeden pod skałą w stronę bambika drugi w stronę reda pod skałą ale na skale, chciałbym sobie zrobić mury dookoła tej bazy i zająć totemy uniemożliwiające boostowanie się, ale niestety w to miejsce spada meteor czyli nie mogę albo muszę robić jakieś dzikie zakręty dookoła meteoru z czego i tak od jednej strony będzie obudowany. 
       
      Czekam na wypowiedzi w komentarzach.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...