Jump to content

VexusRP

User
  • Content Count

6
  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About VexusRP

• Rank
    Początkujący

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

1. Poszukuje max 4 osoby do grania Na V2 Mniej więcej ogarnia mapęStrzela nie za źle Umie budować MUSI MIEĆ KUPIONEGO HURTWORLDA Ma chęć do gry Przegrane GODZ NIE ISTOTNEGodziny mnie to wali od ktorej bedzie grać może nawet o 3:00 ale zeby był obecny Nie beczy gdy go ktoś zabije Mutacja Moze byc bez ale musi być ogarniętyMikro TYLKO ŻEBY BYŁO GO DOBRZE SŁYCHAĆ Only Discord Podam Serwer jak wybiore osobySerwer HW uzgodnimy I tylko porzebuje 3/4 osoby chcętni Pisać Ja nie jestem wymagający nie dre się na nikogo i lubie troszke pozartowac tak więc nie bać sie pisać kto chce lub chętny
  2. LOLOLO Dziekuje wam panowie jeszcze raz juz działa wszystko i jest administracja ❤️ ❤️
  3. A gdzie dokładniej bo ja jestem w tym zielony był bym wdzięczny A i mam Grafike AMD Radeon 7700 jak by co
  4. Słuchaj na nie mam tej opcji a jeszcze 4 dni ją miałem i nwm czy jest gdzieś "Zakopana"
  5. Wpisałem i dalej nic to samo Utracono połączenie z serwerem internet mam dobry jak co 2 mega na sekunde i tylko ten błąd wychodzi na serwerach społeczności na official nigdy mi się tak nie pojawiło I TYLKO NA KAZDYM SERWERY SPOŁECZNOŚCI
  6. Siemka ostatio mam problem z grą hurtworld mianowicie gdy wchodze na kazdy serwer officjalny to normalnie ładuje mi sie gra mapa itp. ale gdy wchodzę na społeczności to po wczytaniu Modułu Baseart Czy jakoś tak wywala mnie i pisze utracono połączenie z serwerem albo połaczenie nie udane Na każdym serwerze społeczności tak sie dzieje co może być przyczyna tego próbowałem w oknie uruchomic gre w opcjach uruchamiania i nic mi już opadają ręce Jak by kto wiedział to proszę o napisanie Odpowedzi 😭
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!