Jump to content

Sir_LisU

User
  • Content Count

8
  • Last visited

• Days Won

1

Sir_LisU last won the day on April 26 2019

Sir_LisU had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutralny

About Sir_LisU

• Rank
    Początkujący

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

1. Nick na forum: Sir_LisU Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas: ✫Sir_LisU✫ SteamID: 76561198167687420 Imię: Konrad Wiek: 20 Mikrofon: Posiadam Mutacja: Posiadam Znajomość regulaminu: Znam dobrze Znajomość gry: Jestem graczem Hurta od dłuższego czasu łącznie na oficialu i nonsteam ponad 1,7k+ godzin około. Czas jaki możesz poświecić serwerowi: W tygodniu (szkolnym) około 3-5h w czasie wolnym jak nie mam żadnych planów to około 8-10 albo i więcej Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Nie e , chciałbym spróbować swoich sił jako helper Coś o sobie: Jestem uczniem technikum kierunek IT, ponadto jestem kulturalnym, kreatywnym, charyzmatycznym, komunikatywnym i etc chłopakiem. Mam wiele pasji, zainteresowań, a jedną z nich jest miłość do grania w gry mp. Lubie poznawać nowe osoby w grach i nie tylko staram się być osoba towarzyską ale też nie taką która udaje kogoś kim nie jest, cenię sobie szczerość i bycie sobą. Dlaczego Ty: Jestem osobą kulturalną, dojrzałą, odpowiedzialny oraz poświęcam dziennie sporo aktywnego czasu na serwerze. Zgóry dziękuję za rozpatrzenia mojego podania i czekam na rezultaty ~Sir_LisU
  2. Właśnie oto chodzi staram się ze swoja ekipą odbudować ludzi na tym serwie staramy się ich tam zatrzymać i jak wiele osób pisało że chcieliby grać tutaj ale nie mają tyle czasu żeby w 7 dni - zdobyć itemy - zbudować bazy - rajdować