Jump to content

SeNtEs

User
  • Content Count

4
  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About SeNtEs

• Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

1. Nick na forum: SeNtEs Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas: SeNtEs SteamID: 76561199034246121 Klan/Ekipa w jakiej grasz: HEHE Imię: Bartek Wiek: 21 Mikrofon: TAK Mutacja: TAK Znajomość regulaminu: Do nauczenia Znajomość gry: 9/10 Czas jaki możesz poświecić serwerowi: 3-4h dziennie może więcej Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Helper na serwerowni PolskiHurtworld,moderator,admin w Minecraft Coś o sobie: Cześć mam na imię Bartek.W hurta gram od okolo 3 Lat,na różnych serwerowniach.Wieku nie muszę podawać bo jest powyżej :).Bylem moderatorem oraz adminem nie tylko w hurtcie.Interesuje sie muzyką,grami.Kultura osobista oraz ortografia na wysokim poziomie :).Lubię pomagać graczom oraz ich karać co jest zrozumiałe Ostatnimi czasy jest coraz większa patologia na serwerze wiec miedzy innymi dlatego chce byc helperem Dlaczego Ty: Ze względu na wiek oraz kulture osobistą,posiadam doświadczenie oraz jestem zaangażowany
  2. SeNtEs

s8 [Odrzucone]Helper s8