Jump to content

Parmezann

User
  • Content Count

8
  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About Parmezann

• Rank
    Początkujący

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

1. Nick na forum: Parmezann Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas: Parmezann SteamID: 76561198834858553 Klan/Ekipa w jakiej grasz:Gram z kumplami. Imię: Dawid Wiek: 17 Mikrofon: tak Mutacja: tak Znajomość regulaminu: 9/10 Znajomość gry: 10.10 Czas jaki możesz poświecić serwerowi:Około 10h. Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję: Tak BlackWorld i GreenWorld i Tophurt Coś o sobie: Mam 17 lat nazywam sie Dawid.Pochodzę z dolnego śląska.Interesuję się komputerami oraz grami komputerowymi.Jestem na profilu mechanika. Dlaczego Ty: Brakuje mi na S8 ludzi którzy pilnują chat.Ponieważ gdy widzę ludzi którzy wyzywają po rodzinach to mi ich szkoda a zarazem chciałbym taką osobę zmutować za swoje czyny.Zauważyłem że jest małe zainteresowanie na s8 ponieważ Helperzy rzadko co wbijają a ja że gram tam wipa to bym był i mógłbym niektórzych ludzi zbanować/zmutować.Chciałbym pomagać nowym graczom którzy nie ogarniają jeszcze gry.Gdy pełniłem tą funkcje na serwerach powyżej wymienionych nie było na mnie skarg.Oczywiśćie jestem bezstronny i wysłucham obu ostron.
  2. Parmezann

s8 [Odrzucone][Helper] Parmezann

A w czym problem ? bo nie rozumiem