Jump to content

x1000 kilka propozycji.


1. Usunięcie odcieniów ścian ( chodzi tutaj o to, że są 2 niebieskie ściany tylko inny odcień XD )  

19 members have voted

  1. 1. 1. Usunięcie odcieniów ścian ( chodzi tutaj o to, że są 2 niebieskie ściany tylko inny odcień XD )

    • tak
      13
    • nie
      6
  2. 2. 3. Usunięcie przywołania dzików, tokarów, yeti z rolla.

    • tak
      13
    • nie
      6
  3. 3. 4. Z albinosów powinno dropić deto, bądź c4. Same składniki na rzeczy do rajdu to słabe, nie warto na to chodzić.

    • tak
      17
    • nie
      2
  4. 4. 5.Znacznie zmniejszony limit budowania na kubiku, co zwiększy dynamiczność rozgrywki ( kazdy kazdego będzie mógł zrajdować oraz rajdy na jakieś wielkie bazy ze sklejaków będą trwały krócej niż 3 godziny ciągłego ładowania c4)

    • tak
      8
    • nie
      11
  5. 5. 8. Przepalarka + szybkie przepalanie.

    • tak
      16
    • nie
      3
  6. 6. 9. Większa szansa na bursztyn z skałek, które trzeba wysadzić dynamitem.

    • tak
      14
    • nie
      5
  7. 7. 10. Może minimalna szansa na mining bow z meteoru.

    • tak
      12
    • nie
      7
  8. 8. 11. Usunięcie kamienia ze skałek (jak bije sie niebieskie kilofem to dostajesz 1000 kamienia i 1000 niebieskiego, strasznie irytuje wywalanie tego.)

    • tak
      14
    • nie
      5


Recommended Posts

1. Usunięcie odcieniów ścian ( chodzi tutaj o to, że są 2 niebieskie ściany tylko inny odcień XD )
2. Temat na forum z opisem miejsc jak one są nazwane ( na serwerze kruki są na chatce myśliwskiej, nie jest oczywiste gdzie jest chatka myśliwska, bo jest duzo budynków na mapie)
3. Usunięcie przywołania dzików, tokarów, yeti z rolla.
4. Z albinosów powinno dropić deto, bądź c4. Same składniki na rzeczy do rajdu to słabe, nie warto na to chodzić.
5.Znacznie zmniejszony limit budowania na kubiku, co zwiększy dynamiczność rozgrywki ( kazdy kazdego będzie mógł zrajdować oraz rajdy na jakieś wielkie bazy ze sklejaków będą trwały krócej niż 3 godziny ciągłego ładowania c4)
6. Moze szybszy resp skrzynek na hangarach.
7. Lekkie wyprostowanie mapy w niektórych miejscach. (podwieszak za kulą, red/zima napro)
8. Przepalarka + szybkie przepalanie.
9. Większa szansa na bursztyn z skałek, które trzeba wysadzić dynamitem.
10. Może minimalna szansa na mining bow z meteoru.
11. Usunięcie kamienia ze skałek (jak bije sie niebieskie kilofem to dostajesz 1000 kamienia i 1000 niebieskiego, strasznie irytuje wywalanie tego.)

 

To tylko propozycje, zapraszam do udzielania głosów tak samo w ankiecie, ja uważam ze powinniśmy zmienić coś na serwerze, bo na s6 gracze są ciągle.
 

  • Like 1
Link to comment
  • Właściciel

Przynajmniej część z tych propozycju ma szanse na zatwierdzenie.

 

Godzinę temu, CaRRy997 napisał:

mozna po prostu zakazac sklejek

Z tym serio?

 

4 godziny temu, Kizo napisał:

Znacznie zmniejszony limit budowania na kubiku

Aktualnie limit budowania na x1000 jest o 40 % większy do standardowego. Dać standardowy? Natomiast na s8 jest nawet 2 razy większy. Na s1 o 30% większy.

Link to comment
8 minut temu, !Dark! napisał:

Przynajmniej część z tych propozycju ma szanse na zatwierdzenie.

 

Z tym serio?

 

Aktualnie limit budowania na x1000 jest o 40 % większy do standardowego. Dać standardowy? Natomiast na s8 jest nawet 2 razy większy. Na s1 o 30% większy.

Chodzi głównie o to, że nowe miejsca na mapie są strasznie op, w niektórych miejscach powstają mainy z około 100 ścianami z ulepszonego niebieskiego do przejścia, to troche za długo, żeby przy tym siedzieć 5 godzin i to rajdować, o to w tym wszystkim chodzi.

Moim zdaniem najlepiej zostawić standardowy limit budowy.

Ewentualnie na test ustawić tam z 10% większy limit i zobaczymy co będzie. 😜

Link to comment
17 godzin temu, Kizo napisał:

Chodzi głównie o to, że nowe miejsca na mapie są strasznie op, w niektórych miejscach powstają mainy z około 100 ścianami z ulepszonego niebieskiego do przejścia, to troche za długo, żeby przy tym siedzieć 5 godzin i to rajdować, o to w tym wszystkim chodzi.

Moim zdaniem najlepiej zostawić standardowy limit budowy.

Ewentualnie na test ustawić tam z 10% większy limit i zobaczymy co będzie. 😜

 

Dobra propozycja w sumie, mapa jest przystosowana pod serwery x3/x5, więc na takim x1000 to sensowne rozwiązanie zmniejszenie limitu budowania na kubiku

  • Like 1
Link to comment
10 godzin temu, exotic napisał:

 

Dobra propozycja w sumie, mapa jest przystosowana pod serwery x3/x5, więc na takim x1000 to sensowne rozwiązanie zmniejszenie limitu budowania na kubiku

A co myślisz nt. wyrównania gdzieniegdzie terenu, albo wyprostowanie skał jako sufit bazy? 

Link to comment
2 godziny temu, Kizo napisał:

A co myślisz nt. wyrównania gdzieniegdzie terenu, albo wyprostowanie skał jako sufit bazy? 

 

Sprecyzuj "gdzieniegdzie" xd

Nie da się wyprostować skały tworzącej łuk na podwieszaka, mogę co najwyżej dodać nową skałę, tak żeby ona stanowiła "pierwszą warstwę sufitu", umożliwi to budowania skrzynek nad głowami, bo zgaduję że o to Ci chodzi.

Edit: a dobra, myślałem że o podwieszaki Ci chodzi, większość "jaskiń" ma płaski sufit.

Link to comment
W dniu 8.03.2023 o 16:50, !Dark! napisał:

Testowo limit budowy został zmniejszony do 80% standardowego.

A ja proponuję zwiekszyc limit budowy poniewaz teraz miejscowki typu jonty i wulkan jesien sa najlepszymi miejscowkami poniewaz sa na 2 totemy a przykladowo taki zakret zima to juz sensu nie ma bo jak sie zbuduje plotki na sklejane to juz nie mozna scian postawic, to co jonty na 800c4 wulkan na 800c4 a reszta miejscowek na 300 400?

3 minuty temu, Ciemuga napisał:

A ja proponuję zwiekszyc limit budowy poniewaz teraz miejscowki typu jonty i wulkan jesien sa najlepszymi miejscowkami poniewaz sa na 2 totemy a przykladowo taki zakret zima to juz sensu nie ma bo jak sie zbuduje plotki na sklejane to juz nie mozna scian postawic, to co jonty na 800c4 wulkan na 800c4 a reszta miejscowek na 300 400?

albo zmienic te skaly co są takie szerokie że to szok i nikt tego nie buduje

Link to comment
W dniu 10.03.2023 o 16:33, Ciemuga napisał:

A ja proponuję zwiekszyc limit budowy poniewaz teraz miejscowki typu jonty i wulkan jesien sa najlepszymi miejscowkami poniewaz sa na 2 totemy a przykladowo taki zakret zima to juz sensu nie ma bo jak sie zbuduje plotki na sklejane to juz nie mozna scian postawic, to co jonty na 800c4 wulkan na 800c4 a reszta miejscowek na 300 400?

albo zmienic te skaly co są takie szerokie że to szok i nikt tego nie buduje

To nie buduj płotków.

Link to comment
W dniu 12.03.2023 o 10:37, Kizo napisał:

To nie buduj płotków.

rozwalasz płotki i filary to i tak masz na czerwono limit budowy a nawet za skałe ci ściany nie wyjdą, tymczasem na jontach masz maina za skałe i limit lekko czerwony jest XD to powinno byc optymalne 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×
×
  • Create New...