Jump to content
Pikushw

[Przyjęte]Helper★PIKA★ Pikus HW69.PL

Recommended Posts

• Nick na forum: Pikushw
  • Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas: ★PIKA★ Pikus HW69.PL
  • SteamID: 76561198405720951
  • Klan/Ekipa w jakiej grasz: FIAT
  • Imię: Sebastian
  • Mikrofon: Tak
  • Mutacja: Tak
  • Znajomość regulaminu: 9/10
  • Znajomość gry: Znajomość gry oceniam na 10/10 gram od paru lat , w kilka lat wstecz to nałogowo gdzie miałem kupe czasu 😆
  • Czas jaki możesz poświecić serwerowi:  różnie ponieważ pracuje na "brygady" więc wiadomo ten czas się zmienia. Ale codziennie po pare h spędzam, no chyba ze jestem padnięty po pracy to wtedy wiadomo:P
  • Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję:  Tak pełniłem, helpera i moda
  • Coś o sobie: Mam na imię Sebastian ;D. Interesuje się motoryzacją , czekam na moje 24 lata i robię od razu prawko na sciga jest to moje marzenie ; )
  • Dlaczego Ty: Ponieważ potrzebne jest wsparcie na s1 z tego co widzę bardzo często godzinami późnymi gdzie nikogo wtedy nie ma a ja często po nocach siedzę jeżeli mam taką możliwość. Staram się często pomagać tym co są nowi co potrzebują tych prostych rzeczy się dowiedzieć bo innych to smieszy ale każdy z nas kiedyś  zaczynał.  Wiadomo , że nie jestem ideałem i zawsze gdzieś tam jakieś błędy popełniam jak każdy z nas bo jesteśmy tylko ludźmi , ale umiem się do tego przyznać i nie mam z tym problemu , że coś zrobiłem źle i będę się fochać. Wyciągam z tego wnioski i poprawiam to jak tylko się da ; )
Edited by Pikushw

Popraw nazwę tematu ^.^

Jestem na TAK
- Doświadczenie

Na TAK.

Był dobrym helperem na konkurencyjnej serverowni

Znajomosc gry...... s1 chyba nie ma grajacego helpera  albo takiego nie widziałem na ostatnim wipie 

Na tak 

Obecnie na s1 widać tylko Eymiś także przydała by się pomoc 

• Haha 1

Zapraszam na rekrutację we wtorek godzina 21. Obowiązkowe są maseczki jednorazowe i płyn antybakteryjny :D xD

Rekrutuje @Incognito , @Nomi i @eN.

• Confused 1