Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • !Dark!

      UWAGA!! Logowanie za pomocą kont ze strony głównej   08.11.2016

      Konta na forum zostały połączone z kontami na stronie głównej hw69. Od teraz, aby zalogować się na forum wystarczy wpisać passy na które zakładaliśmy konto na naszej stronie głównej http://hw69.pl/ Rejestracja kont również tylko na stronie głównej pod linkiem: http://hw69.pl/register/
xmaskaxd

Problem z połączeniem się na serwer itemv2

Polecane posty

Cześć mam taki problem, Otóż jak podłączam się do serwera na itemv2 to się łączy przez 2 min i po chwili przy loading in-build mod: baseart wywala mnie do menu głównego nie wiem o co chodzi



posiadam hurtworlda na steam kupionego ale próbowałem wbić przez non steam i to samo proszę o pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do żadnego z naszych serwerów ItemV2 nie możesz się podłączyć? Jak z serwerami z oficjalnej listy?

Zacząłbym od aktualizacji sterowników/systemu/skanowania i czyszczenia kompa - najczęstsze przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz system operacyjny na tym kompie? Sterowniki aktualne? Zaktualizuj może przy pomocy SlimDrivers. Przeskanuj też kompa CClinerem, Malwarebytes i innymi.

 

Możesz też spróbować na tym drugim kompie zalogować się ze swojego Steama, ale w tym wypadku to raczej dużo nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

system operacyjny: windows 10 ogólnie sterowniki aktualne bo mam taki program od twórców tej firmy i wyszukuje mi gdy nie są aktualne więc ok Malwarebytes  nie chce mi się skanować bo to za długo trwa nie wiem jak CClinerem ale spróbuje bo chyba to bardziej pomoże od malwarebytes na 2 kompie logowanie się na steam za dużo nie da bo tworzyłem specjalnie 2 konto steam żeby spróbować non steam ale też ten sam problem więc nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie na pewno jutro rano po restarcie serwera już będziesz mógł wejść, jednak nadal nie wiem w czym jest dokładnie problem i występuje u losowych osób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Elo mam taki problem gdy próbuje dołączyć na każdy serwer hurtworld itemv2 czy to społeczności oficjalny  kiedy łącze sie na serwer ładuje mi loading in-build mod: basear i ładuje mi to do połowy i wyzuca mnie z serwera i pisze utracono połączenie z serwerem ten pierwszy hurtworld mi działa wszystko każdy serwer przed 6scioma aktualizacjmi hurtworlda itemv2 wszystko mi działało mogłem grac na serwerach itemv2 a teraz nie moge po tych ostatnich aktualizacjach prosze o pomoc mam kupionego hurtworlda na steamie..
 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz Steam HW to na s11 i s12 też nie możesz się połączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spróbuje

 

szukam po necie właśnie rozwiązań i jest mnóstwo ludzi którzy mają z tym problem dokładnie taki sam jak ja więc to nie przez sprzęt ani internet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, xmaskaxd napisał:

spróbuje

 

szukam po necie właśnie rozwiązań i jest mnóstwo ludzi którzy mają z tym problem dokładnie taki sam jak ja więc to nie przez sprzęt ani internet

Podrzuć jeszcze screen błędu, albo logi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem może będziesz się w tym orientował

> connect s11.hurt4u.pl:12872

 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Address + s11.hurt4u.pl
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Auth ticket initial result 3
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Łącząc się z s11.hurt4u.pl: 12872
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

.
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Steam auth ticket valid
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

.
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Connected to server
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Received ServerConfig sync from server
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Read 2 dependencies
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Seeding update at time 864236 Last update at 43271.932
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Shader warmup: 119 shaders 5269 combinations 8.458s
Lost connection to server
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Unloading level...
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Unloaded all mods
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Unloading 3 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 2)
UnloadTime: 26.752562 ms
NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
  at TerrainSettingsManager.Awake () [0x00000] in <filename unknown>:0
 
(Filename:  Line: -1)


Unloading 547 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 135755.
Total: 3063.290283 ms (FindLiveObjects: 50.309727 ms CreateObjectMapping: 11.885619 ms MarkObjects: 1689.160156 ms  DeleteObjects: 1298.133667 ms)

Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 2)

Unloading 0 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 135755.
Total: 442.370331 ms (FindLiveObjects: 63.783466 ms CreateObjectMapping: 13.536666 ms MarkObjects: 348.199127 ms  DeleteObjects: 16.847651 ms)

Abort running Threads: 1
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Setting up 2 worker threads for Enlighten.
  Thread -> id: e64 -> priority: 1
  Thread -> id: 3374 -> priority: 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś ponawiać próbę połączenia kilkukrotnie zaraz po nieudanej? Czasem pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

SURVIVAL: PRZETRWAJ, BUDUJ I DOMINUJ!

Hurtworld to gra, która została zrealizowana w nieco kreskówkowej oprawie graficznej. Zbiera skrajnie pozytywne oceny graczy od początku uruchomienia wczesnego dostępu. Poza nieco kreskówką grafiką świat Hurtworld jest śmiertelnie poważny. To gra, która lubi karać graczy za błędy i pomyłki, zwłaszcza tych, którzy lubują się w zabijaniu bezbronych. Trzonem rozgrywki pozostaje oczywiście walka o przetrwanie - musimy nie tylko uważać na drapieżniki i innych graczy, ale przede wszystkim dbać o podstawowe potrzeby naszej postaci.

Śledź nas w social mediach

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOK

×