Jump to content
GreeQ

s1 Jak VAC'i traktują ekipę...

Recommended Posts

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By Pikushw
      Nick na forum: Pikushw Nick w grze pod jakim(i) grałeś u nas: ★PIKA★ Pikus HW69.PL SteamID: 76561198405720951 Klan/Ekipa w jakiej grasz: FIAT Imię: Sebastian Wiek:  23 Mikrofon: Tak Mutacja: Tak Znajomość regulaminu: 9/10 Znajomość gry: Znajomość gry oceniam na 10/10 gram od paru lat , w kilka lat wstecz to nałogowo gdzie miałem kupe czasu 😆 Czas jaki możesz poświecić serwerowi:  różnie ponieważ pracuje na "brygady" więc wiadomo ten czas się zmienia. Ale codziennie po pare h spędzam, no chyba ze jestem padnięty po pracy to wtedy wiadomo Czy pełniłeś kiedyś taką funkcję:  Tak pełniłem, helpera i moda Coś o sobie: Mam na imię Sebastian ;D. Interesuje się motoryzacją , czekam na moje 24 lata i robię od razu prawko na sciga jest to moje marzenie ; ) Dlaczego Ty: Ponieważ potrzebne jest wsparcie na s1 z tego co widzę bardzo często godzinami późnymi gdzie nikogo wtedy nie ma a ja często po nocach siedzę jeżeli mam taką możliwość. Staram się często pomagać tym co są nowi co potrzebują tych prostych rzeczy się dowiedzieć bo innych to smieszy ale każdy z nas kiedyś  zaczynał.  Wiadomo , że nie jestem ideałem i zawsze gdzieś tam jakieś błędy popełniam jak każdy z nas bo jesteśmy tylko ludźmi , ale umiem się do tego przyznać i nie mam z tym problemu , że coś zrobiłem źle i będę się fochać. Wyciągam z tego wnioski i poprawiam to jak tylko się da ; )
    • By Pikushw
      Witam. Dopiero teraz zauważyłem , że ranking jest bo jest.
      A może by tak zrobić coś , że za top 1  była by jakaś nagroda ? nie mówię o nie wiadomo, ale jakaś drobna nagroda
      Bo często ludzie się nie strzelają bo się boją niesławki a tak to by była motywacja do lepszej rozgrywki więcej by się działo

Lub za top 1 jakieś wyróżnienie w nicku to by była spoko nagroda. Inny kolor , jakiś tag "Top1"

Co o tym sądzicie ?
    • By HennyS